Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #1 Skrevet 17. juli 2017 Jeg har 2 sommerbarn, så lurte på hvilken vognpose ville dere kjøpt inn til en baby som kommer i Januar? Anonymkode: 7f80a...644
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #2 Skrevet 17. juli 2017 Jeg arvet ullposer, sendte de på rens før jeg brukte de. Utrolig glad for at jeg hadde disse for begge ungene som er januarbarn kom i år der det var mye snø og kaldt ute. Utrolig praktisk å ikke måtte kle på ungen veldig mye når vi skulle ut. Ørten lag med tøy på en liten baby er ganske upraktisk, så det var som oftes vanlig innetøy og en jakke når de skulle i vogna. De var gode og varme selv om det var iskaldt ute. (Og ja, jeg var ute selv om det var under 10minus. Ett pledd over og tempraturen var grei i vogna. ) Anonymkode: db65d...eda
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #3 Skrevet 17. juli 2017 Jeg arvet ullposer, sendte de på rens før jeg brukte de. Utrolig glad for at jeg hadde disse for begge ungene som er januarbarn kom i år der det var mye snø og kaldt ute. Utrolig praktisk å ikke måtte kle på ungen veldig mye når vi skulle ut. Ørten lag med tøy på en liten baby er ganske upraktisk, så det var som oftes vanlig innetøy og en jakke når de skulle i vogna. De var gode og varme selv om det var iskaldt ute. (Og ja, jeg var ute selv om det var under 10minus. Ett pledd over og tempraturen var grei i vogna. ) Anonymkode: db65d...eda
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #4 Skrevet 17. juli 2017 Har voksi dun og ulltrekk. Ingenting er bedre. Har også easy grow men begge mine har blitt klamme av den, tror det er noe med trekket som ikke puster. I vinter brukte jeg easy grow høstpose i bambus med en dundyne inni og saueskinn under funka helt fint det også. Anonymkode: 1f46b...ae9
Optatium Skrevet 17. juli 2017 #5 Skrevet 17. juli 2017 Jeg hadde lammeskinnspose til min novemberbaby og var superfornøyd med den.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #6 Skrevet 17. juli 2017 Jeg har bare vinterbarn, venter vinterbarn nr 3 nå. Jeg har brukt lammeskinn i bunnen, gode tette vogner type simo eller lignende og en god dyne med teppe over, ekstra genser og god lue. Skal sies at mine barn er veldig varme av seg da! Anonymkode: 42663...193
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå