Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #1 Skrevet 17. juli 2017 For noen mnd siden spurte arbeidsgiveren min om å se turnusen til mannen min slik at jeg kunne få tilpasset min turnus etter hans (vi jobber begge i helsevesenet). Jeg synes dette var veldig snilt og sendte kopi av turnusen hans uten å tenke mer på det. Jeg fikk tilpasset min turnus så ingen av vaktene våre kræsjer. Jeg har ikke på noen måte forsøkt å skjule at jeg sendte turnusen hans, men heller ikke sagt at jeg har gjort det. Men jeg fortalte han jo at arbeidsgiveren min hadde ordnet slik at ingen av vaktene våre overlapper hverandre, og mannen min stusset ikke noe over det. Nå fant han ikke turnusen sin og jeg sa at det går bra, jeg har en kopi fra da jeg sendte til arbeidsgiveren min. Han ble fly forbanna og mente at arbeidsgiveren min ikke hadde noe med å se hans turnus, der står det jo hvor mange prosent han jobber (?) og også hvor han jobber. Ingen andre personlige opplysninger. Jeg ble veldig paff og synes reaksjonen hans er helt merkelig! Gjorde jeg egentlig noe feil? Anonymkode: 121c1...45c
litekreativtbrukernavn Skrevet 17. juli 2017 #2 Skrevet 17. juli 2017 Jeg hadde følt på det selv om min mann sendte min turnus til sin arbeidsgiver , uten at han sier det til meg. Syntes at det er sånt man spørr om/nevner. Men å klikke i vinkel over det ville jeg ikke gjort...
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #3 Skrevet 17. juli 2017 2 minutter siden, litekreativtbrukernavn skrev: Jeg hadde følt på det selv om min mann sendte min turnus til sin arbeidsgiver , uten at han sier det til meg. Syntes at det er sånt man spørr om/nevner. Men å klikke i vinkel over det ville jeg ikke gjort... Jeg hadde ikke ofret det en tanke om det hadde vært omvendt, det er jo ikke akkurat sensitiv informasjon! Fortell meg gjerne hva som var galt med å gjøre det! Han syntes jo at det var flott at turnusene var blitt samkjørte.... Hi Anonymkode: 121c1...45c
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #4 Skrevet 17. juli 2017 Noen følger etter meg Kan kjenne pusten dems i nakken. Og hvis jeg ikke kjapper meg nå, så tar dem meg igjen neri bakken "Paranoid", Jokke og Valentinerne Anonymkode: 7735c...ce2
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #5 Skrevet 17. juli 2017 Enig med deg... merkelig. Anonymkode: 0c8f4...cce
litekreativtbrukernavn Skrevet 17. juli 2017 #6 Skrevet 17. juli 2017 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde ikke ofret det en tanke om det hadde vært omvendt, det er jo ikke akkurat sensitiv informasjon! Fortell meg gjerne hva som var galt med å gjøre det! Han syntes jo at det var flott at turnusene var blitt samkjørte.... Hi Anonymkode: 121c1...45c Nei, da må du nesten bare klare å se at ikke alle tenker som deg da, tydeligvis ikke mannen din i alle fall... For meg, hvis jeg forsøker å sette meg inn i situasjonen (som jeg forøvrig aldri har opplevd, så det blir rent hypotetisk), så kommer det vel bare av at jeg liker å være inkludert i ting i familie dynamikken som omhandler "oss". Som sagt, jeg hadde ikke klikket slik du beskriver, men jeg hadde løftet et øyenbryn kanskje i og med at min mann og jeg har jevn kommunikasjon om hverdags kabalen vanligvis. Det er mange ganger jeg har gjort ting, som han har reagert på, og jeg ikke forstår hvorfor han syntes det er trøbledte siden det for meg virker så logisk -Men da tilpasser jeg meg (og han seg) så den andre føler seg bedre. Men tilbake til deg og ditt problem. Overreaksjon kommer jo oftest av noe mer bak da... Feks hvis du har gjort flere ting som har irritert han i det siste, så var dette kanskje dråpen. Du har ikke vurdert å spørre han hvor reaksjonen kom fra, kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå