Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #1 Skrevet 17. juli 2017 Dere som er forlovet eller gift, har mennene deres ringer? Anonymkode: 22831...596
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #3 Skrevet 17. juli 2017 Vært gift i 17 år og mannen har ikke gått så mye som en dag uten ringen Anonymkode: b7b13...d23
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #4 Skrevet 17. juli 2017 Ikke det året vi var forlovet, men har brukt den hver dag siden vi giftet oss. Anonymkode: e7b4c...fb1
Ileus Skrevet 17. juli 2017 #5 Skrevet 17. juli 2017 Han bruker sin, jeg bruker aldri min. Glemmer å ta den på siden jeg ikke kan bruke den på jobb.
villekulla Skrevet 17. juli 2017 #6 Skrevet 17. juli 2017 Vi er forlovet, men bare jeg som har ring. Er det vanlig at mannen også har forlovelsesring?
TPK Skrevet 17. juli 2017 #7 Skrevet 17. juli 2017 Bare jeg har forlovelsesring, men gifteringene går vi med begge to.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #8 Skrevet 17. juli 2017 Vi går alltid med gifteringene, men bare jeg har forlovelsesring. Nå går jeg ikke med den pga steinen er så stor og jeg vil ikke skrape opp en nyfødt baby 😅 Anonymkode: 5050a...257
Solstråle92 Skrevet 17. juli 2017 #9 Skrevet 17. juli 2017 Han har gått med ringen hver dag siden vi forlovet oss (og selvfølgelig etter vi giftet oss også).
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #10 Skrevet 17. juli 2017 6 timer siden, villekulla skrev: Vi er forlovet, men bare jeg som har ring. Er det vanlig at mannen også har forlovelsesring? Tror det er to måter (minst) å gjøre det på. Ene er at kun hun får forlovelsesring, og da er det en ring med sten av noe slag. Andre måten er at begge tar ringer på når man forlover seg, men da er det type gifteringer - glatte ringer, som senere blir gifteringene. Anonymkode: e1e2b...1c5
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #12 Skrevet 17. juli 2017 Vi går begge med den hver dag. Jeg har også forlovelsesring som jeg bruker fast. Anonymkode: d8caf...73f
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #13 Skrevet 17. juli 2017 Ja, vi går begge med gifteringer. Har vært gift i 5 år. Anonymkode: 6de2d...886
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #14 Skrevet 17. juli 2017 Bare jeg. Mannen vil ikke bruke ring. Anonymkode: 6dd09...39b
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #16 Skrevet 17. juli 2017 Begge bruker ring, og vi ble både forlovet og gift med samme ring. Vært gift i 13 år. Anonymkode: 2928c...2cf
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #17 Skrevet 17. juli 2017 Begge bruker ring, han mer enn meg, for jeg på ta den av på jobb, er sykepleier. Dette er foreløpig forlovelsesringer, jeg har en sten i min, og når vi gifter oss i høst, får jeg en sten til. Min er allianse, hans er glatt😊 Anonymkode: cbe25...1c2
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #18 Skrevet 17. juli 2017 Vi har vært gift i 8 år og ingen av oss har ring. Anonymkode: 1372f...475
soleia Skrevet 18. juli 2017 #19 Skrevet 18. juli 2017 Mannen brukar sin heile tida, eg brukar min stort sett i feriar og til fest 🙂
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2017 #20 Skrevet 18. juli 2017 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Bare jeg. Mannen vil ikke bruke ring. Anonymkode: 6dd09...39b Det er tilfelle her også. Han bruker ikke ring til vanlig og vil derfor ikke bruke forlovelsesring. Anonymkode: 22831...596
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2017 #21 Skrevet 18. juli 2017 Vi bruker begge gifteringene😍 Men mannen har en jobb som gjør at han ikke kan bruke den på jobb. Men han har den alltid i kjede rundt halsen😊 Anonymkode: 01041...3fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå