Gå til innhold

Forlovet/gift


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er forlovet eller gift, har mennene deres ringer? 

Anonymkode: 22831...596

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, han bruker den tom mer enn meg

Skrevet

Vært gift i 17 år og mannen har ikke gått så mye som en dag uten ringen 

Anonymkode: b7b13...d23

Skrevet

Ikke det året vi var forlovet, men har brukt den hver dag siden vi giftet oss.

Anonymkode: e7b4c...fb1

Skrevet

Han bruker sin, jeg bruker aldri min. Glemmer å ta den på siden jeg ikke kan bruke den på jobb.

Skrevet

Vi er forlovet, men bare jeg som har ring. Er det vanlig at mannen også har forlovelsesring?

 

Skrevet

Bare jeg har forlovelsesring, men gifteringene går vi med begge to.

Skrevet

Vi går alltid med gifteringene, men bare jeg har forlovelsesring. Nå går jeg ikke med den pga steinen er så stor og jeg vil ikke skrape opp en nyfødt baby 😅

Anonymkode: 5050a...257

Skrevet

Han har gått med ringen hver dag siden vi forlovet oss (og selvfølgelig etter vi giftet oss også). 

Skrevet
6 timer siden, villekulla skrev:

Vi er forlovet, men bare jeg som har ring. Er det vanlig at mannen også har forlovelsesring?

 

Tror det er to måter (minst) å gjøre det på. Ene er at kun hun får forlovelsesring, og da er det en ring med sten av noe slag. Andre måten er at begge tar ringer på når man forlover seg, men da er det type gifteringer - glatte ringer, som senere blir gifteringene.

Anonymkode: e1e2b...1c5

Skrevet

Begge går alltid med ringen på

Skrevet

Vi går begge med den hver dag. Jeg har også forlovelsesring som jeg bruker fast. 

Anonymkode: d8caf...73f

Skrevet

Ja, vi går begge med gifteringer. Har vært gift i 5 år.

Anonymkode: 6de2d...886

Skrevet

Bare jeg. Mannen vil ikke bruke ring.

Anonymkode: 6dd09...39b

Skrevet

Begge bruker ring, og vi ble både forlovet og gift med samme ring. Vært gift i 13 år. 

Anonymkode: 2928c...2cf

Skrevet

Begge bruker ring, han mer enn meg, for jeg på ta den av på jobb, er sykepleier. 

Dette er foreløpig forlovelsesringer, jeg har en sten i min, og når vi gifter oss i høst, får jeg en sten til. Min er allianse, hans er glatt😊

Anonymkode: cbe25...1c2

Skrevet

Vi har vært gift i 8 år og ingen av oss har ring. 

Anonymkode: 1372f...475

Skrevet

Mannen brukar sin heile tida, eg brukar min stort sett i feriar og til fest 🙂

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bare jeg. Mannen vil ikke bruke ring.

Anonymkode: 6dd09...39b

Det er tilfelle her også. Han bruker ikke ring til vanlig og vil derfor ikke bruke forlovelsesring. 

Anonymkode: 22831...596

Skrevet

Vi bruker begge gifteringene😍 Men mannen har en jobb som gjør at han ikke kan bruke den på jobb. Men han har den alltid i kjede rundt halsen😊

Anonymkode: 01041...3fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...