Anonym bruker Skrevet 16. juli 2017 #1 Skrevet 16. juli 2017 Blir det feil om jeg spør tanten til sønnen min om råd om barneoppdragelse? Jeg er ikke sammen med barnefaren å det er jo hans søster,men vi har hatt hverandre på facebook i mange år å snakker greit sammen når vi møtes. Hun jobber i barnehage og er ett veldig fornuftig og omsorgsfull person så lurer på hvordan hun mener jeg kan håndtere sønnen min på en bedre måte. Har en gutt på 5 år som slår,kniper og sparker meg om han ikke får viljen sin.Han hylskriker også så høyt at hele byen sikkert hører han! Jeg reagerer med å bli altfor sint noe som igjen fører til at situasjonen bare blir verre.Vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. Men blir det kleint om jeg ber hun om råd? Har gjort det før men da har det bare vært småting som når han har vært syk å sånt,mens dett temaet er mer alvorlig. Anonymkode: 25d7e...214
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2017 #2 Skrevet 16. juli 2017 Høres lurt å spørre henne! Det er bare de klokeste som ber om råd! Anonymkode: 23107...c8a
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2017 #3 Skrevet 16. juli 2017 Selvfølgelig. Det er jo hennes tantebarn og hun vil jo sikkert det beste for han. Anonymkode: 59cf0...77d
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2017 #4 Skrevet 16. juli 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Selvfølgelig. Det er jo hennes tantebarn og hun vil jo sikkert det beste for han. Anonymkode: 59cf0...77d Hun vet allerede at de sliter veldig med han i barnehagen men hjemme har han ikke begynt å være utagerende før de 3-4 siste månedene.Tanten har selv 3 store barn som er veldig fornuftige og omsorgsfulle barn så er det en jeg vil ha råd fra så er det henne.Tenker at hun sikkert også har en del erfaring med utagerende unger fra barnehagen hun jobber i å dermed kanskje har gode råd å komme med. Anonymkode: 25d7e...214
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2017 #5 Skrevet 16. juli 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Høres lurt å spørre henne! Det er bare de klokeste som ber om råd! Anonymkode: 23107...c8a Tror jeg skal gjøre det da,for er helt fortvilet her å vet ikke hvordan jeg skal få slutt på denne oppførselen hans. Anonymkode: 25d7e...214
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2017 #6 Skrevet 16. juli 2017 Tror heller jeg hadde tatt kontakt med helsestasjon og lagt fram problemet der. Det er nemlig ikke alltid at problemet ligger bare hos barnet. Vi som foreldre er som oftest også en del av årsaken til uønsket oppførsel. Vi går selv til Pmto for å håndtere vår sønn. Selv kom vi inn i en ond sirkel når det kom til å håndtere han. Vi ble slitne og leie og endte med å løse problemene feil. Nå lærer vi oss metoder for å løse situasjonene på en helt annen måte. Vi fikk også tips og råd den tiden han gikk i bhg, men kom ikke så langt med det. Han var nok langt enklere å håndtere i bhg enn han var hjemme. Anonymkode: 37df5...241
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2017 #7 Skrevet 16. juli 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tror heller jeg hadde tatt kontakt med helsestasjon og lagt fram problemet der. Det er nemlig ikke alltid at problemet ligger bare hos barnet. Vi som foreldre er som oftest også en del av årsaken til uønsket oppførsel. Vi går selv til Pmto for å håndtere vår sønn. Selv kom vi inn i en ond sirkel når det kom til å håndtere han. Vi ble slitne og leie og endte med å løse problemene feil. Nå lærer vi oss metoder for å løse situasjonene på en helt annen måte. Vi fikk også tips og råd den tiden han gikk i bhg, men kom ikke så langt med det. Han var nok langt enklere å håndtere i bhg enn han var hjemme. Anonymkode: 37df5...241 Her er han mye verre i barnehagen enn hjemme.Barnehagen fant vel aldri helt ut hvordan de skulle håndtere han annet enn å gi han litt pauser fra de andre barna ettersom han virkelig trengte det. Anonymkode: 25d7e...214
Gjest Antarctica Skrevet 16. juli 2017 #8 Skrevet 16. juli 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hun vet allerede at de sliter veldig med han i barnehagen men hjemme har han ikke begynt å være utagerende før de 3-4 siste månedene.Tanten har selv 3 store barn som er veldig fornuftige og omsorgsfulle barn så er det en jeg vil ha råd fra så er det henne.Tenker at hun sikkert også har en del erfaring med utagerende unger fra barnehagen hun jobber i å dermed kanskje har gode råd å komme med. Anonymkode: 25d7e...214 Støtt deg til alle gode folk som kan hjelpe deg og barnet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå