Anonym bruker Skrevet 16. juli 2017 #1 Skrevet 16. juli 2017 Babyen min er 4 1/2 uke og gir masse blikkontakt. Hun kan se meg i øynene i en halv evighet, føles det som. Og jeg prater og pludrer med henne, men hun er utrolig sparsom med smilene..... 3 uker og 4/5 dager gammel kom det noen lange, sosiale smil, men siden da har hun knapt smilt noe. Er dette normalt? Hun sover masse og er lett å roe ned, så hun er en rimelig "enkel" baby. Jeg savner bare noen flere smil, men det er kanskje normalt? Hun kom to uker før termin. Anonymkode: 83491...12f
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2017 #2 Skrevet 16. juli 2017 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Babyen min er 4 1/2 uke og gir masse blikkontakt. Hun kan se meg i øynene i en halv evighet, føles det som. Og jeg prater og pludrer med henne, men hun er utrolig sparsom med smilene..... 3 uker og 4/5 dager gammel kom det noen lange, sosiale smil, men siden da har hun knapt smilt noe. Er dette normalt? Hun sover masse og er lett å roe ned, så hun er en rimelig "enkel" baby. Jeg savner bare noen flere smil, men det er kanskje normalt? Hun kom to uker før termin. Anonymkode: 83491...12f Helt normalt. Og kjære deg. Senk skuldrene. Det er ingenting galt med datteren din. Hvis du skal begynne å bekymre deg over smil så tidlig, så kommer du til å bli overbekymret videre i tid. Slapp av, nyt tiden og ikke bekymre deg. Med mindre du mener datteren din er alvorlig syk så klart! Lykke til med den nyfødte Anonymkode: fc5dc...99f
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2017 #4 Skrevet 16. juli 2017 Helt normalt, babyen min var vel 6-7 uker mener jeg når det kom smil, før det var det bare grimaser som ble til smil;) Anonymkode: 2f38f...b48
MamsenMedToSmå Skrevet 17. juli 2017 #5 Skrevet 17. juli 2017 Mine barn smilte senere enn det,og sjelden. Nå er de to glade og smilende små barn 😉
Aprilbaby 17 Skrevet 17. juli 2017 #6 Skrevet 17. juli 2017 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Babyen min er 4 1/2 uke og gir masse blikkontakt. Hun kan se meg i øynene i en halv evighet, føles det som. Og jeg prater og pludrer med henne, men hun er utrolig sparsom med smilene..... 3 uker og 4/5 dager gammel kom det noen lange, sosiale smil, men siden da har hun knapt smilt noe. Er dette normalt? Hun sover masse og er lett å roe ned, så hun er en rimelig "enkel" baby. Jeg savner bare noen flere smil, men det er kanskje normalt? Hun kom to uker før termin. Anonymkode: 83491...12f Jeg ville ikke bekymret meg😊. Er nok helt normalt. Jeg har en gutt på 14 uker og han begynte ikke å smile eller gi blikk kontakt før han var ca 7 uker gammel. Han er 4 og en halv uke for tidlig født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå