Gå til innhold

Tips til morsom bursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å gi datteren min en annerledes 7-årsdag. Lekeland og badeland er ikke aktuelt. Lurte på å ha bursdagen utendørs, vi bor like ved en skog. Har noen tips til hva jeg kan finne på? Det er i begynnelsen av oktober så er jo litt væravhengig også. Eller kan jeg skrive at gjestene  må kle seg etter været og ha det ute uansett?

Anonymkode: ff6dd...e5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hatt utebursdag i april to ganger. Har da gjennomført uansett vær selvsagt. Har skrevet at de må kle seg etter været. Vi har hatt innslag av både snø, haggel, pøsregn og kraftig vind! Vi har fyrt opp bål og grillet, skutt med gummipiler på blink, skutt på ballonger, hatt skattejakt etter godteposer, kastet ball i bøtte og ellers mye fri lek. Laget langpanne sjokoladekake som jeg bare dekket med sølvfolie, oppskjært på forhånd. Det er lurt å ta med noen ekstra luer og votter i sekken! Alltid noen som glemmer eller "ikke fryser".

Vi hadde da 5 og 7-årsdag ute. Første gang var noen av foreldrene med (ikke avtalt)  og det var virkelig gull verdt! Vi var opprinnelig tre voksne og 18 barn, galskap! Så pass på at dere er nok voksne (se an alder på barna selvsagt). Er det et område hvor det er lett å stikke seg vekk eller skade seg bør det være flere.

Vi delte ut partyhatter når gjestene kom, så vi lettere kunne skille dem fra andre folk som var på tur.

Anonymkode: 9a816...7fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...