Gå til innhold

De barna som er yngst i klassen til barna deres

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de alle født i desember? Hvor sent i så fall?

Lurer også samtidig på om alle månedene stort sett er representert i en skoleklasse, eller om dette varierer stort :) 

Anonymkode: b46ca...911

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ei jente selv som er yngst i klassen, hun er født 29.12. Den yngste i klassen til sønnen min er født 28.12.

Anonymkode: 05157...ca3

Skrevet

I mitt barns klasse hoper det seg opp i januar og juli/august. Av resten har de fleste bursdag i løpet av våren. Det er et par i løpet av høsten og kun én i desember. Ingen i november tror jeg.

Anonymkode: cc62f...6ee

Skrevet

Mine barn er yngst. De er født i oktober og november. 

Anonymkode: 5972d...3b3

Skrevet

To av mine er yngst i sine klasser, en er født 30.12 og en er født 20.12

Skrevet

I klassen til eldste er det overrepresentert av bursdager i november til januar. Kun ca 4 stk i en klasse på 20 som ikke har bursdag da.. Siste av dem har bursdag en gang i mellomjulen.

Anonymkode: 4c9d9...8f0

Skrevet

I min datters klasse har den yngste bursdag 28.12. Det er stort sett bursdager igjennom året men flest i januar/februar og oktober.

I min sønn klasse har den yngste bursdag 19.12. Her er det sinnsykt mange med bursdag i mai/juni og i desember.

Så jeg tror det er litt tilfeldig.

Skrevet

Min sønn er yngst i sin klasse. Han et født 11/12. Han er det eneste desember barnet. Ellers så er det ekstremt mange bursdager i april, og august,september og oktober. 

Skrevet

I yngstes klasse er halvparten av guttene født i løpet av to uker i mars/april, og en drøss av jenter har bursdag i mai. De yngste er født i desember ja. 

I eldstes klasse er det mange bursdager i mai/juni, men ellers er året jevnt fordelt,

Anonymkode: 9641a...482

Skrevet

I min sønns klasse er guttene(8 stk) født i januar(2 stk, min sønn den ene), mai, juni, september og tidlig november.

Jentene har jeg ikke helt oversikt over, men tror ikke det er noen som er født de første 4 mnd i året, og vet at de er to stk som er født i desember(den ene i julen)

I min datters klasse har alle jentene(8 stk) bursdag i mars, april og mai. Guttene(6 stk) er fra juni og utover, ingen i november og desember.

Anonymkode: 82073...2b3

Skrevet

Har ikke oversikt over jentene, men av guttene i klassen til min sønn er de yngste født 23 og 28.desember. Også er det en som har i januar, en i mars, en i april, to i løpet av sommerferien, en i august, to i oktober, og en i november så ganske spredt i løpet av året.

Anonymkode: e2605...5ff

Skrevet

Min datter er yngst i klassen, født i slutten av november. I klassen til de andre to er en født nyttårsaften, en gutt, og en jente i romjula. Vi har strevd litt med å få barn, så måned er helt uvesentlig. Datteren er forøvrig en av de aller sterkeste faglig selv om hun er yngst. 

Anonymkode: 17f49...114

Skrevet

Mitt barn er yngst i klasen31/12.

Det er svært få fødselsdager på høsten

Nesten alle har fra jan og til ferien.

Anonymkode: a978f...c59

Skrevet

Det er flest bursdager første halvdel av året, flest i februar og mai.

Anonymkode: aead3...03e

Skrevet

Her har "alle" bursdag mellom mars og juli. Var faktisk ikke en eneste bursdag første halvår på skolen.

Anonymkode: 72af3...721

Skrevet

Det er ett barn som var desember barn i begge mine barns klasser. Nå har eldste begynt på ungdomskolen og der er det begynnelsen av november som er yngst. 

I begge klassene er det ikke spredte bursdager. Virker som det nesten er to puljer i hver klasse, heldigvis er ikke disse like i begge klassene. Mitt yngste barn er januarbarn og det er en kabal uten like å få ordnet bursdag uten å kræsje med den ene eller andre. 

Anonymkode: 8cf03...1b7

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er ett barn som var desember barn i begge mine barns klasser. Nå har eldste begynt på ungdomskolen og der er det begynnelsen av november som er yngst. 

I begge klassene er det ikke spredte bursdager. Virker som det nesten er to puljer i hver klasse, heldigvis er ikke disse like i begge klassene. Mitt yngste barn er januarbarn og det er en kabal uten like å få ordnet bursdag uten å kræsje med den ene eller andre. 

Anonymkode: 8cf03...1b7

I klassen til datteren min er det 6 jenter som har bursdag i februar, det ville jo blitt minst to bursdager i uka siden ingen vil ha selskap i vinterferien...

Så vi slår sammen litt, to og to jenter har selskap sammen.

Anonymkode: aead3...03e

Skrevet

6 desemberbarn på trinnet (10 %).

I klassen til sønnen min er guttene født 31/1-30/6. Flest i mars og juni.

Anonymkode: 5bc84...39e

• 2 uker senere...
Skrevet

de er 29 i klassen, og 8 er født sent fra 25 november til 31 desember

Anonymkode: 79467...015

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...