Anonym bruker Skrevet 16. juli 2017 #1 Skrevet 16. juli 2017 Vi har sendt inn bestilling for pass. Barnefar har signert, men har nå reist utenlands. Det ser ut som at passene ikke blir ferdig i tide. Må da far signere for nødpass? Noen som vet?? Anonymkode: ff42b...cc0
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2017 #2 Skrevet 16. juli 2017 Ring passkontoret. De vet Anonymkode: af46c...b0d
villekulla Skrevet 16. juli 2017 #3 Skrevet 16. juli 2017 2 hours ago, Anonym bruker said: Vi har sendt inn bestilling for pass. Barnefar har signert, men har nå reist utenlands. Det ser ut som at passene ikke blir ferdig i tide. Må da far signere for nødpass? Noen som vet?? Anonymkode: ff42b...cc0 Ja, far må signere fullmakt for nødpass. På politiet sine sider skal det ligge et fullmaktsbehandlingen som han kan skrive ut, signere og scanne tilbake til deg på email.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå