Gå til innhold

Pass


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har sendt inn bestilling for pass. Barnefar har signert, men har nå reist utenlands. Det ser ut som at passene ikke blir ferdig i tide. Må da far signere for nødpass? Noen som vet??

Anonymkode: ff42b...cc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring passkontoret. De vet

Anonymkode: af46c...b0d

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

Vi har sendt inn bestilling for pass. Barnefar har signert, men har nå reist utenlands. Det ser ut som at passene ikke blir ferdig i tide. Må da far signere for nødpass? Noen som vet??

Anonymkode: ff42b...cc0

Ja, far må signere fullmakt for nødpass. På politiet sine sider skal det ligge et fullmaktsbehandlingen som han kan skrive ut, signere og scanne tilbake til deg på email. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...