Gå til innhold

Netflix

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tre barn i alderen 7-14, og spesielt eldste har veldig lyst på Netflix. De pleier å leie film på tvèn iblant, og prisen av ca to filmer dekker jo en mnd med Netflix (standardabonnement) ser jeg. Jeg er sikkert litt "treig" av meg, for vegrer meg ofte for abonnementer, da jeg er sikker på at vi ikke kommer til å få bruk for det ;-) Har Spotify da, og det bruker vi kjempemye alle sammen. Noen som har Netflix og kan si litt om det? Er det forresten slik at man logger på med brukernavn/passord, og derfor kan bruke hvilken som helst enhet når man vil se, eller bindes det opp til spesielle enheter registrert på ens eget navn?

Anonymkode: 936f2...1a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også litt skeptisk til slike ting, men Netflix er genialt. Det er egen innlogging for hvert medlem i familien, tror vi har 5 profiler.

Eldste har flyttet hjemmefra, men koser seg med serier via mitt abonnement. 

Skrevet

Netflix er absolutt å anbefale,vi har lagret 5 profiler og det egen kids profil til barna :) masse filmer og barnetv ,her i huset velges Netflix over nrk barnetv og Disney kanalene,samt at det er filmer for oss voksne i alle sjangre :)

Tror det er gratis første mnd,så du kan jo prøve å se.

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har tre barn i alderen 7-14, og spesielt eldste har veldig lyst på Netflix. De pleier å leie film på tvèn iblant, og prisen av ca to filmer dekker jo en mnd med Netflix (standardabonnement) ser jeg. Jeg er sikkert litt "treig" av meg, for vegrer meg ofte for abonnementer, da jeg er sikker på at vi ikke kommer til å få bruk for det ;-) Har Spotify da, og det bruker vi kjempemye alle sammen. Noen som har Netflix og kan si litt om det? Er det forresten slik at man logger på med brukernavn/passord, og derfor kan bruke hvilken som helst enhet når man vil se, eller bindes det opp til spesielle enheter registrert på ens eget navn?

Anonymkode: 936f2...1a5

De har en gratis pøvemåned, så kan dere se om det er noe for dere. Ikke noe problem å avslutte hvis man ikke ønsker å ha det videre

Anonymkode: ced1f...81a

Skrevet

Vi har den pakken som vi kan se på to enheter samtidig, men vi har 6 enheter koblet opp mot samme brukernavn og passord. Netflix er genial.

Men kan og laste ned filmer og serier så man kan se på offline det er fint på lange bilturer.

Skrevet
1 time siden, Hjertefru skrev:

Jeg er også litt skeptisk til slike ting, men Netflix er genialt. Det er egen innlogging for hvert medlem i familien, tror vi har 5 profiler.

Eldste har flyttet hjemmefra, men koser seg med serier via mitt abonnement. 

Egen innlogging for hvert medlem, bruker dere ikke samme brukernavn og passord men velger profil etter hvem som ser på?

Skrevet
7 timer siden, Mamma_til_2 skrev:

Egen innlogging for hvert medlem, bruker dere ikke samme brukernavn og passord men velger profil etter hvem som ser på?

Jo, det er riktig. Utrykte meg feil 😜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...