Gå til innhold

Folk som ikke svarer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg sendte en melding til ei jeg kjenner  i går (fredag) tidlig på dag om hun hadde lyst å bli med ut i dag (lørdag).  Hun svarte at hun måtte tenke på det.  Det var jo selvfølgelig ok for meg, men har fortsatt ikke fått svar og klokka er over 20.00 nå lørdagskveld.. 

Helt ok om hun ikke kan eller har lyst,  men jeg blir bare så utrolig skuffet over å ikke få et svar engang.  Synes det er så dårlig gjort.

Anonymkode: 90d4f...0d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er skikkelig dårlig gjort. Hun er ikke noe å ta vare på. Sånne mennesker har jeg gitt opp for lenge siden.. 

Anonymkode: 078cc...0b6

Skrevet

Om det skjer en sjelden gang så lar jeg slikt gå, ting kan komme opp og de kan glemme, ser også an livssituasjonen til den enkelte. Men de som gjør slikt stadig vekk, de faser jeg ut av livet mitt. Bruker gjerne å si at jeg må ha svar innen et tidspunkt, og hjelper ikke det heller, da faser jeg dem ut etterhvert. Det blir bare for mye negativt når slikt skjer ofte.

Anonymkode: 56144...c8f

Skrevet

Jeg ble bare så lei meg,  har ikke mulighet til å dra ut så ofte.  Har små barn og synes det er vanskelig å planlegge noe når folk skal tenke så lenge (jeg er ikke noen masete person om noen skulle tro det). 

Hi

Anonymkode: 90d4f...0d5

Skrevet

Mye tråder her for tiden, om "venner" som venter for å se om de får et "bedre" tilbud når de får et tilbud/forespørsel fra HI i de forskjellige trådene. Mye kjipinger rundt omkring altså... For egen del merker jeg at jeg med alderen velger bort sånne folk. De bare bygger meg ned.

Anonymkode: 1c03f...cd7

Skrevet

Det skjedde med meg også for en liten stund siden. Veldig sårende. 

Anonymkode: 9dd14...914

Skrevet

Jeg hadde en venninne som var slik. Og jeg skriver hadde....jeg kunne sende en melding om vi skulle finne på noe..fikk svar at hun skulle gi tilbakemelding. Hørte ingenting før feks dagen etter eller to dager etterpå at hun hadde glemt det. Tilslutt gadd jeg ikke mer og sluttet å sende meldinger...nå har jeg ikke hørt fra henne på nesten et år. 

Anonymkode: d6c45...f08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...