Gå til innhold

Nysing, og blir "rent ned" av mannfolk... Hva skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg flyttet fra mannen min for noen mnd siden, er i 40 årene og har barn.

De siste ukene har jeg blitt bedt ut på date minst 2 ganger pr uke, av menn jeg anså som venner. Også venner av min eks tar kontakt.

Jeg er langt fra noen modell, har mamma kropp med strekkmerker, kunne fint gått ned 5-6 kg og ikke minst strammet opp. 

I dag på stranden kom en venn av min eks bort og satte seg ned og pratet, og sendte mld etterpå om jeg ville bli med ut på middag.

Disse mennene er i alder 38 til 48, og de er kjekke menn. Hva vil de meg? Tror de jeg er nøden og et lett"bytte" for sengehygge? Eller er det normalt at menn i den alderen er så på?

Jeg er skeptisk til menn generelt, og dette gjør det ikke bedre. 

Anonymkode: a9b92...049

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nysingel skulle det stå i overskriften.HI

Skrevet

Jeg er gift og i den alderen. Jeg opplever det samme så det må ha noe med alderen å gjøre. 

Anonymkode: b7608...cac

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De siste ukene har jeg blitt bedt ut på date minst 2 ganger pr uke, av menn jeg anså som venner. Også venner av min eks tar kontakt.

Jeg er langt fra noen modell, har mamma kropp med strekkmerker, kunne fint gått ned 5-6 kg og ikke minst strammet opp. 

I dag på stranden kom en venn av min eks bort og satte seg ned og pratet, og sendte mld etterpå om jeg ville bli med ut på middag.

Disse mennene er i alder 38 til 48, og de er kjekke menn. Hva vil de meg? Tror de jeg er nøden og et lett"bytte" for sengehygge? Eller er det normalt at menn i den alderen er så på?

Er dette gifte eller single menn? 

Anonymkode: de426...eb9

Skrevet

De har vel sine forhåpninger. Må være lov å prøve seg.

Anonymkode: 2e295...54c

Skrevet

Mulig de liker deg da vell, akkurat slik du er :)

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da er det bare å slå ut håret og kose seg!

Skrevet

Tror vi alle bør nyse litt mer 😉

Senk skuldrene litt. Ikke tro det verste om de bare fordi de er menn.  De liker deg nok akkurat sånn du er, tipper du er en flott kvinne med utstråling siden fler rundt deg viser interesse! 

Gå på date om du vil! Det er en av singellivets gleder 😜

Og hvis du ikke er interessert så takker du pent nei..

Anonymkode: 5ae44...038

Skrevet

Helt ærlig, så kommer det jo at på mannen. Alle er forskjellige med ulike intensjoner. Bare pass deg for å gå ut med kompiser av eksen din - ikke særlig greit gjort. 

Noen vil sikkert ha sex, andre håper kanskje på en hyggelig date? Noen liker deg kanskje og syntes du er flott og vil ha en date med håp om mer? Det er bare en måte å finne ut av.. :)

Anonymkode: 6844a...333

Skrevet

Jeg opplevde også dette da jeg var nysing(el) 😁, og lurte da på om det var en "greie". Uansett, veldig hyggelig med oppmerksomhet, og særlig i en sånn periode, så nyt det, HI :)

Anonymkode: a6f01...797

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er dette gifte eller single menn? 

Single

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Single

Da er det ingen grunn til å være så skeptisk og tro at de bare vil utnytte deg. Som andre sier, du er vel utadvendt, hyggelig og har utstråling, og de mennene du nevner er ute etter alt fra sengehygge til en partner. Bare pass på at du går for noen som vil det samme som deg 😊

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er vel ikke flust av single å velge i i den alderen så da må man vel prøve seg på de som finnes? Og noen tenker kanskje du er keen på litt reboundsex også? Og noen er sikkert interessert i deg? 

Anonymkode: f731c...ea6

Skrevet

Haha,,utifra overskriften trodde jeg at hi mente at hun nyser og mennene renner etter henne😂😂😂😂

Anonymkode: 16de2...ed3

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Haha,,utifra overskriften trodde jeg at hi mente at hun nyser og mennene renner etter henne😂😂😂😂

Anonymkode: 16de2...ed3

Jeg også !😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...