Anonym bruker Skrevet 14. juli 2017 #1 Skrevet 14. juli 2017 Når du borer et hull, er din tannlege som min? Er dette vanlig? : Min tannlege snakker med sin assistent som om jeg ikke er der. Snakker i vei om ferieturer, sist date og om planer for helgen osv Syns i grunn det er litt respektløst? Bytte tannlege? Eller er alle sånn? Anonymkode: 38414...e3c
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2017 #2 Skrevet 14. juli 2017 Nei, det gjør ikke min tannlege. Sjeldent de snakker seg imellom, etter at jeg har satt meg. Men så er asssistenten lite der inne mens han holder på med tennene mine. Står assistenten der inne hele tiden? Anonymkode: 681b8...3a1
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2017 #3 Skrevet 14. juli 2017 Min gjør også det. Det er en tannklinikk som har ekstra fokus på tannlegeskrekk. Tror det er en måte å få pasienten til å slappe av, tenke på andre ting. Hadde en annen tannlege tidligere, han var fæl. Synes det er ubehagelig når de er tause og kun kommenterer alt som er galt. Ikke at det har vært så mye galt, men et hull her og der har jeg hatt. Anonymkode: b99d0...0a5
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2017 #4 Skrevet 14. juli 2017 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Når du borer et hull, er din tannlege som min? Er dette vanlig? : Min tannlege snakker med sin assistent som om jeg ikke er der. Snakker i vei om ferieturer, sist date og om planer for helgen osv Syns i grunn det er litt respektløst? Bytte tannlege? Eller er alle sånn? Anonymkode: 38414...e3c Kan du si fra at du ikke liker det da? Anonymkode: a12db...6f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå