Gå til innhold

Hvordan hadde du tolket dette? Ang barnevakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spør besteforeldre om barnevakt maks 2-3 ganger i året.

Jeg spurte om barnevakt noen timer for å gå i besøk (noen timer en kveld). Besteforeldrene sier ja dagen før besøket.

På besøks dagen sier de: "vil du gå i besøket?... Du skjønner vell at vi er slitne."

Så da tolker jeg det som om de egentlig ikke vil og egentlig ikke orker?

Hvorfor ellers sier de det? For å gi meg dårlig samvittighet? 

Anonymkode: 29ff5...4ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må de nesten lære seg å si nei med en gang hvis de er slitne. Er ikke din skyld at de sier ja til å være barnevakt når de egentlig ikke vil. De er da voksne mennesker. Irriterende...

Anonymkode: 7e930...0c7

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg spør besteforeldre om barnevakt maks 2-3 ganger i året.

Jeg spurte om barnevakt noen timer for å gå i besøk (noen timer en kveld). Besteforeldrene sier ja dagen før besøket.

På besøks dagen sier de: "vil du gå i besøket?... Du skjønner vell at vi er slitne."

Så da tolker jeg det som om de egentlig ikke vil og egentlig ikke orker?

Hvorfor ellers sier de det? For å gi meg dårlig samvittighet? 

Anonymkode: 29ff5...4ed

Så kjipt å ha så lite hjelpsomme foreldre, og som har en slik innstilling til å tilbringe til med barnebarn.

Skjønner godt hvorfor du spør dem sjelden, tror jeg ville droppet det fullstendig fremover, og heller funnet andre løsninger. Så får de heller ta initiativ når de ønsker det.

Anonymkode: 00848...bc1

Skrevet

Kjipe folk 😑 Da får de si rett ut at de ikke orker. Jeg spurte min far om han kan passe eldstemann en dag til neste år. Den datoen skulle han helt sikkert på hyttetur. Den konserten jeg ville på er én gang. Han drar på hyttetur 5 helger på rappen. Da er man ikke interessert da.  Da gidder ikke jeg heller.

Anonymkode: 3f73c...764

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...