Anonym bruker Skrevet 14. juli 2017 #1 Skrevet 14. juli 2017 Hei. Jeg vet ikke hvordan jeg skal begynne. Jeg har flyttet til Danmark pga at mannen min studerer. Vi har et barn sammen og jeg har et fra tidligere forhold. Jeg har gjort det helt store. Han var utro flere ganger og jeg ble likevel. Why? Jeg er så dum! Uansett så har det ikke skjedd noe siden vi flytta hit. Klarer likevel ikke å stole på han og han stoler ikke på meg heller. Jeg har en jobb og bortsett fra det ingen å snakke med eller noe utenom han. Vi er er avhengige av hverandre. Nå krangler vi mer og mer. Han pleide å være en god partner, men nå kritiserer han alt ved meg. Han er veldig selvopptatt og tenker høyt om seg selv. Jeg er deprimert og klarer ikke å fungere som jeg gjerne vil. Skulle ønske jeg kunne gå fra han. Men det er så vanskelig. Jeg har ikke penger, ingen til å hjelpe meg og jeg tenker på barna og. De har et godt forhold til ham. Det er så ille at jeg tenker på å finne en å bedra han med som hevn. Det å bo i Danmark er absolutt ikke å foretrekke. Jeg ante ikke at vi er så forskellige. Jeg vil tilbake til Norge, men jeg er usikker på når og hvordan det skal gå til. Jeg vil gjerne høre andres innspill og hva de ville gjort? ? Anonymkode: 77624...199
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2017 #2 Skrevet 14. juli 2017 Flytt tilbake til Norge Anonymkode: 45762...33d
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2017 #3 Skrevet 14. juli 2017 Jeg ville prøvd å flytte nå i sommer, da kan du få barna inn i skole/bhg. rett over sommeren. Har du ikke familie eller noen i Norge som kan hjelpe deg? Tanken din om å være utro for å hevne deg og fordi det blir slutt da, det bør du ikke gjøre. Du må samarbeide med denne mannen pga. felles barn, og da kan du ikke gjøre ting du vet vil provosere ham og sabottere samarbeid. Jeg ville sørget for å flytte tilbake til Norge så fort som mulig. Det er helt tydelig at det forholdet du er i bare vil ødelegge deg på sikt om du blir. Så kom deg unna så fort som mulig. Anonymkode: 0387e...1ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå