Anonym bruker Skrevet 14. juli 2017 #1 Skrevet 14. juli 2017 Og nå er jeg veldig frustrert. Synes 90 % av menn jeg omgås er kjekke, dagdrømmer og har fantasier om kjekke skuespillere på TV, kjekke menn jeg omgås og så videre. Er mye irritert og humøret er på bånn. Hvordan håndtere dette, egentlig? Det ser ut som situasjonen med sextørke vil vedvare i lang stund. Mannen vil ikke ha sex og vil heller ikke ha åpent forhold. Å gå fra hverandre er per i dag ikke et alternativ. Anonymkode: 20930...49f
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2017 #2 Skrevet 14. juli 2017 Er ingen annen utvei enn å ta skjeen i egen hånd og lette det verste trykket med egen hjelp/hjelpemidler. Vet det ikke kan erstatte det virkelige men det hjelper litt på. Finnes maaaange gode, naturtro dildoer til salg. Ikke kjøp det billigste. Anonymkode: f743c...79f
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2017 #3 Skrevet 14. juli 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Er ingen annen utvei enn å ta skjeen i egen hånd og lette det verste trykket med egen hjelp/hjelpemidler. Vet det ikke kan erstatte det virkelige men det hjelper litt på. Finnes maaaange gode, naturtro dildoer til salg. Ikke kjøp det billigste. Anonymkode: f743c...79f Jeg holder på med det et par ganger i uka (siden det bråker og eneste plassen jeg kan "gjemme meg" er på badet, der verken mann eller barn hører), men det hjelper ingenting. Det blir bare enda mer trist etterpå, at jeg er så stygg/dårlig i senga/sett inn det som passer, at eneste måten jeg kan oppnå det på, er ved hjelp av plastikk fantastikk, og at ingen menn synes jeg er noe særlig. Anonymkode: 20930...49f
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2017 #4 Skrevet 14. juli 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg holder på med det et par ganger i uka (siden det bråker og eneste plassen jeg kan "gjemme meg" er på badet, der verken mann eller barn hører), men det hjelper ingenting. Det blir bare enda mer trist etterpå, at jeg er så stygg/dårlig i senga/sett inn det som passer, at eneste måten jeg kan oppnå det på, er ved hjelp av plastikk fantastikk, og at ingen menn synes jeg er noe særlig. Anonymkode: 20930...49f Å nei, det hørtes bare skikkelig trist ut ja. Jeg føler med deg. Alle trenger å bli verdsatt, også seksuelt. Du bør kanskje få mannen din til å innse at han må gjøre noe for forholdet? Få han til å innse hvor mye dette ødelegger deg og at du trenger han for å føle deg som et attraktivt og helt menneske. Og at dere går et dødt forhold i møte om han ikke gjør noe med situasjonen. Anonymkode: f743c...79f
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2017 #5 Skrevet 14. juli 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Å nei, det hørtes bare skikkelig trist ut ja. Jeg føler med deg. Alle trenger å bli verdsatt, også seksuelt. Du bør kanskje få mannen din til å innse at han må gjøre noe for forholdet? Få han til å innse hvor mye dette ødelegger deg og at du trenger han for å føle deg som et attraktivt og helt menneske. Og at dere går et dødt forhold i møte om han ikke gjør noe med situasjonen. Anonymkode: f743c...79f Vi har prøvd i over 4 år, har vært i terapi, snakket sammen, prøvd å ta grep. Han har bare ikke lyst. Anonymkode: 20930...49f
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2017 #6 Skrevet 14. juli 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi har prøvd i over 4 år, har vært i terapi, snakket sammen, prøvd å ta grep. Han har bare ikke lyst. Anonymkode: 20930...49f Kan jeg spørre om hvorfor det er uaktuelt med brudd da? Og, kan det være en ide å søke hjelp til deg selv, for å klare å leve uten sex? Jeg mener, jeg hadde ikke greid det men dersom brudd er uaktuelt, må du gjøre noe som kan bevare integriteten din og selvverdet ditt. Faren er jo at du blir bitter. Anonymkode: f743c...79f
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2017 #7 Skrevet 14. juli 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan jeg spørre om hvorfor det er uaktuelt med brudd da? Og, kan det være en ide å søke hjelp til deg selv, for å klare å leve uten sex? Jeg mener, jeg hadde ikke greid det men dersom brudd er uaktuelt, må du gjøre noe som kan bevare integriteten din og selvverdet ditt. Faren er jo at du blir bitter. Anonymkode: f743c...79f Bruddet er uaktuelt fordi barna er alt for små. Det er egoistisk av meg å gå fra mannen bare å få meg noe, slik at barna blir skilsmissebarn. Men jeg synes også liv uten sex er blitt helt uutholdelig. Hvilken hjelp tenker du på at jeg kan få for å klare å leve uten sex i noen år? Anonymkode: 20930...49f
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2017 #8 Skrevet 14. juli 2017 Hvorfor skal han få nekte deg å ha sex med andre så lenge han ikke stiller opp selv? Hadde gitt han to alternativ, enten så har han sex med deg (inkl alt det innebærer) eller så finner du en elsker. Når det er sagt, så bør han jo finne ut hvorfor han ikke har lyst... Anonymkode: a7f0c...9c1
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2017 #9 Skrevet 14. juli 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor skal han få nekte deg å ha sex med andre så lenge han ikke stiller opp selv? Hadde gitt han to alternativ, enten så har han sex med deg (inkl alt det innebærer) eller så finner du en elsker. Når det er sagt, så bør han jo finne ut hvorfor han ikke har lyst... Anonymkode: a7f0c...9c1 Han virker ikke så gira på å finne det ut, så jeg vet ikke hva som er problemet. Han har normalt behov som han tar vare på selv, så jeg har mistanke om at han ikke tenner på MEG. Han ønsker ikke åpent forhold fordi han ikke klarer tanken på at jeg skal ha sex med andre. Hvis det skjer, blir det brudd. Anonymkode: 20930...49f
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2017 #10 Skrevet 14. juli 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bruddet er uaktuelt fordi barna er alt for små. Det er egoistisk av meg å gå fra mannen bare å få meg noe, slik at barna blir skilsmissebarn. Men jeg synes også liv uten sex er blitt helt uutholdelig. Hvilken hjelp tenker du på at jeg kan få for å klare å leve uten sex i noen år? Anonymkode: 20930...49f Jeg tenkte først og fremst på kognitiv atferdsterapi. Men jeg vet ikke om forskning på det. Men det er kanskje forsøket verdt? Men altså, det er vel bedre å gå fra noen som får deg til å føle deg slik når barna er små enn å vente til de er tenåringer? Slutt å snakke om det som at du går fra mannen din for "å få deg noe". Det får det til å høres så skittent og uverdig ut. Mannen din får deg til å føle deg lite verdt, trist, uattraktiv og nedtrykt. Dere har forsøkt i fire år. Når skal du ta det innover deg? Sex er viktig for deg. Det er en del av identiteten din og selvverdet ditt. Hvor lenge skal du ignorere det for å unngå at barna dine blir skilsmissebarn? Det finnes verre ting for barn enn å bo to steder. Anonymkode: f743c...79f
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2017 #11 Skrevet 14. juli 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg tenkte først og fremst på kognitiv atferdsterapi. Men jeg vet ikke om forskning på det. Men det er kanskje forsøket verdt? Men altså, det er vel bedre å gå fra noen som får deg til å føle deg slik når barna er små enn å vente til de er tenåringer? Slutt å snakke om det som at du går fra mannen din for "å få deg noe". Det får det til å høres så skittent og uverdig ut. Mannen din får deg til å føle deg lite verdt, trist, uattraktiv og nedtrykt. Dere har forsøkt i fire år. Når skal du ta det innover deg? Sex er viktig for deg. Det er en del av identiteten din og selvverdet ditt. Hvor lenge skal du ignorere det for å unngå at barna dine blir skilsmissebarn? Det finnes verre ting for barn enn å bo to steder. Anonymkode: f743c...79f Men problemet er jo at det ikke er sikkert at jeg får meg noe mer sex som singel. Det kan hende at jeg ikke finner noen som ønsker å ha et forhold til meg/ha sex med meg i edru tilstand. På denne måten forblir jeg jo i sølibat, samtidig som familien blir splittet. Da er det bedre å bevare familien til tross for manglende sex. Anonymkode: 20930...49f
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2017 #12 Skrevet 14. juli 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Men problemet er jo at det ikke er sikkert at jeg får meg noe mer sex som singel. Det kan hende at jeg ikke finner noen som ønsker å ha et forhold til meg/ha sex med meg i edru tilstand. På denne måten forblir jeg jo i sølibat, samtidig som familien blir splittet. Da er det bedre å bevare familien til tross for manglende sex. Anonymkode: 20930...49f Whaaat? Er det så dårlig stelt med selvtilliten din? Dette sier du bare fordi mannen din har ødelagt din seksuelt selvtillit over år. Selvsagt finner du noen! Anonymkode: f743c...79f
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2017 #13 Skrevet 14. juli 2017 Og kanskje er det sånn for hi at det er mer enn sex som holder den sammen, selv om ønsket om sex er tungt for henne når det ikke klaffer. Jeg kjenner meg så godt igjen. Vi har ikke hatt sex på er år, mannen har mistet lysten. Men vi har det godt sammen, og vi har familie sammen, vi ER familie sammen. Jeg synes der er sårt, men jeg kan ikke tvinge frem hans lyst. Anonymkode: 2cc9f...2cb
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2017 #14 Skrevet 14. juli 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og kanskje er det sånn for hi at det er mer enn sex som holder den sammen, selv om ønsket om sex er tungt for henne når det ikke klaffer. Jeg kjenner meg så godt igjen. Vi har ikke hatt sex på er år, mannen har mistet lysten. Men vi har det godt sammen, og vi har familie sammen, vi ER familie sammen. Jeg synes der er sårt, men jeg kan ikke tvinge frem hans lyst. Anonymkode: 2cc9f...2cb Men tror du at du klarer å tilbringe dine beste år i sølibat uten å bli bitter og frustrert? Anonymkode: 20930...49f
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2017 #15 Skrevet 14. juli 2017 Jeg og samboer hadde en slik periode for noen år tilbake. Vi hadde omtrent null sex i 2,5 år. Jeg var like ved å gå fra ham det siste 1,5 årene. Han hadde bare ikke lyst. Men var nok litt deprimert (mistet en veldig nær person i familien), hadde mulig en alv.nevr diagnose - viste seg at han ikke hadde det), men han var nede i laaaaaaang tid. Utrolig tøft - jeg mistet som deg all seksuell selvtillit da vi før hadde hatt et veldig aktivt og bra sexliv. Det snudde fra masse sex til null sex over natta. Jeg tvang ham til legen for å sjekke testosteron og for å prat med legen. Hjalp ikke. Vet ikke hvorfor det løste seg, men etter lang tid (2,5 år) som kom lysten hans tilbake, og er som den var før heldigvis. Det var kjempetøft. Anonymkode: 1b315...070
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2017 #16 Skrevet 14. juli 2017 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg og samboer hadde en slik periode for noen år tilbake. Vi hadde omtrent null sex i 2,5 år. Jeg var like ved å gå fra ham det siste 1,5 årene. Han hadde bare ikke lyst. Men var nok litt deprimert (mistet en veldig nær person i familien), hadde mulig en alv.nevr diagnose - viste seg at han ikke hadde det), men han var nede i laaaaaaang tid. Utrolig tøft - jeg mistet som deg all seksuell selvtillit da vi før hadde hatt et veldig aktivt og bra sexliv. Det snudde fra masse sex til null sex over natta. Jeg tvang ham til legen for å sjekke testosteron og for å prat med legen. Hjalp ikke. Vet ikke hvorfor det løste seg, men etter lang tid (2,5 år) som kom lysten hans tilbake, og er som den var før heldigvis. Det var kjempetøft. Anonymkode: 1b315...070 Han her vil ikke til lege, fordi han mener at det ikke feiler ham noe fysisk. Han sier at han bare ikke har lyst. Anonymkode: 20930...49f
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2017 #17 Skrevet 14. juli 2017 Du har et valg, Hi. Du velger selv å leve med en mann som ikke vil ha sex, ikke er villig til å sjekke om det ligger noe fysisk eller psykisk bak hans manglende lyst, ikke bryr seg nok om hverken deg eller forholdet til å forsøke en gang. Og samtidig så mener han at fordi han ikke har lyst på sex så skal heller ikke du få ha sex, for da dropper han deg. Det er ikke rent lite kontrollerende av ham - og det hadde jeg aldri akseptert. Han er respektløs så det holder når han ikke en gang er villig til å ta en legetime for å redde familien. Innse det, han holder på deg inntil han har funnet ei han har lyst på - da går han fra deg! Og da sitter du og har kastet bort mange flere år på en mann som gjør at du mister deg selv. Enten gjør du noe med det, eller så slutter du å klage. Men jeg tror at hvis du fortsetter å leve med denne mannen så risikerer du å ende som en svært bitter dame i fremtiden, en bitter dame som ikke lenger har noe tro på seg selv som kvinner. Og det er bare trist - også for barna dine. Innse det, han er ikke engasjert i forholdet, familien betyr ikke så mye for ham at han er villig til å forsøke å redde familien. Han vil bare kontrollere deg inntil han finner seg en annen. Anonymkode: 0643c...587
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2017 #18 Skrevet 14. juli 2017 Min nære kollega skilles nå; ikke hatt sex på 9 år. Fader meg på tide hun kommer seg av gårde! Anonymkode: 1b315...070
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå