Gå til innhold

hva er deres tanke om..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så en mamma i dyreparken, som var helt utrolig brun! Men... man så fargen var fake. Både på føtter , hender og knær spesielt.

Hun var veldig søt å alt sånn. Skjønner bare ikke hvorfor hun gjør sånn. Så hun i badelandet også.

Anonymkode: 34f7b...0f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner at det tenker jeg absolutt ingenting om.

Anonymkode: 42d41...273

Skrevet

Har du det morsomt i natt med å lage mange innlegg? 

Skrevet

Herr redaktør, det er alarm! ALARM!!!!

Anonymkode: c079e...61c

Skrevet

Jeg tenker vel egentlig mest om deg her...

Anonymkode: 05959...a42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...