Gå til innhold

Hvilken reisetrille anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe ei lettere reisetrille som jeg skal ha liggende i bilen og brukes på butikkturer samt sydenturer. 

Hva anbefaler du? 

Anonymkode: faaf3...af4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyzen yoyo. Veldig fornøyd!

Anonymkode: d4c3c...331

Skrevet

Babyjogger city mini GT. 

God kalesje som dekker for solen, full liggestilling og GODE hjul. Sistnevnte er superviktig synes jeg. 

Skrevet

Ingen av de minste synes jeg fungerer. 

Har prøvd tre nå. (Kjøpt brukt)

Vi kjøpte heller takboks til bilen slik at vi fikk med oss b.o.b' en. Det var den vi hadde. Ellers vurderte jeg babyjogger citi mini gt. Den er mindre sammenslått enn den vi har. Det er en god vogn men tar opp endel plass, om plass i bagasjerommet er viktig. 

Anonymkode: a3474...175

Skrevet

Vi har Babyjogger City Tour. Liten, lett og godt egnet til kjøpesenter og reiser.

Anonymkode: 41dae...f19

Skrevet

Takk for svar. 

Vi reiser ikke så ofte, men når vi reiser bruker vi bæresele på flyplass. Vil ha ei vogn som fungerer på brostein, og litt rugglete sydengater/ stier.

Er så usikker på yoyo vogna, eller city mini. Synes yoyo vogna ser så ustabil ut. Lurer på om den bare er ei motevogn som mange skryter av fordi det er "in" å ha den, eller om den virkelig er god. Hvorfor leier da folk ut vogna på nett? Andre vogner blir ikke utleid? Kan nesten virke som om den ikke blir brukt annet enn når en reiser, og bruker den som håndbagasje? 

Vil ikke ha GT da vi har ei god vogn fra før. Og Gt´n føler jeg er som en hovedvogn.

Nå vil vi ha ei lettere og superenkel vogn. Og vil at den skal være enkel å legge sammen. 

Skrevet
20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi har Babyjogger City Tour. Liten, lett og godt egnet til kjøpesenter og reiser.

Hatt den lenge? syns du den er lett å legge sammen? Det var 3 grep for å legge den sammen ift citi mini, men det går kanskje greit fordi? hehe

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hatt den lenge? syns du den er lett å legge sammen? Det var 3 grep for å legge den sammen ift citi mini, men det går kanskje greit fordi? hehe

Hatt den siden februar. Man trykker på en knapp og drar i en stropp for å slå den sammen. Toppen slås ned ved å trykke på en stor knapp. Har ikke slått sammen noen andre vogner enn Stokke Trailz, så har ikke så mye å sammenlikne med. 😊 Den er god å trille, og man kan trille med én hånd. Den er veldig lett og blir liten. Den føles solid. 

Skrevet

Jeg liker godt stokke scoot v2 som trille/ekstravogn :) Er enig i det du tenker om yoyo, synes heller ikke at hjulene på den vognen ser noe gode ut. 

Anonymkode: 38c1f...421

Skrevet
30 minutter siden, Måbaresi... skrev:

Babyzen yoyo!!

Men den har jo knøttsmå hjul, svært liten kalesje og barnet sitter nesten utenfor vogna... 

Hvordan kan den være egnet på brostein? 

Anonymkode: c95fe...cfb

Skrevet
På 15.7.2017 den 21.53, Anonym bruker skrev:

Hatt den siden februar. Man trykker på en knapp og drar i en stropp for å slå den sammen. Toppen slås ned ved å trykke på en stor knapp. Har ikke slått sammen noen andre vogner enn Stokke Trailz, så har ikke så mye å sammenlikne med. 😊 Den er god å trille, og man kan trille med én hånd. Den er veldig lett og blir liten. Den føles solid. 

Takk. Mulig det blir den vogna, så mange kule farger også😍

Skrevet
På 15.7.2017 den 16.11, Anonym bruker skrev:

Takk for svar. 

Vi reiser ikke så ofte, men når vi reiser bruker vi bæresele på flyplass. Vil ha ei vogn som fungerer på brostein, og litt rugglete sydengater/ stier.

Er så usikker på yoyo vogna, eller city mini. Synes yoyo vogna ser så ustabil ut. Lurer på om den bare er ei motevogn som mange skryter av fordi det er "in" å ha den, eller om den virkelig er god. Hvorfor leier da folk ut vogna på nett? Andre vogner blir ikke utleid? Kan nesten virke som om den ikke blir brukt annet enn når en reiser, og bruker den som håndbagasje? 

Vil ikke ha GT da vi har ei god vogn fra før. Og Gt´n føler jeg er som en hovedvogn.

Nå vil vi ha ei lettere og superenkel vogn. Og vil at den skal være enkel å legge sammen. 

Da kjøper du GT! Fungerer perfekt som "trille" men føles som vogn for barn og foreldre, lita og lett, tar lite plass og superenkel å slå sammen. Andre triller er bare ræl i forhold. 

Anonymkode: cda6e...a68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...