Anonym bruker Skrevet 13. juli 2017 #1 Skrevet 13. juli 2017 Skal kjøpe ei lettere reisetrille som jeg skal ha liggende i bilen og brukes på butikkturer samt sydenturer. Hva anbefaler du? Anonymkode: faaf3...af4
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2017 #2 Skrevet 14. juli 2017 Babyzen yoyo. Veldig fornøyd! Anonymkode: d4c3c...331
Serepta Skrevet 14. juli 2017 #3 Skrevet 14. juli 2017 Babyjogger city mini GT. God kalesje som dekker for solen, full liggestilling og GODE hjul. Sistnevnte er superviktig synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2017 #4 Skrevet 14. juli 2017 Ingen av de minste synes jeg fungerer. Har prøvd tre nå. (Kjøpt brukt) Vi kjøpte heller takboks til bilen slik at vi fikk med oss b.o.b' en. Det var den vi hadde. Ellers vurderte jeg babyjogger citi mini gt. Den er mindre sammenslått enn den vi har. Det er en god vogn men tar opp endel plass, om plass i bagasjerommet er viktig. Anonymkode: a3474...175
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2017 #5 Skrevet 14. juli 2017 Vi har Babyjogger City Tour. Liten, lett og godt egnet til kjøpesenter og reiser. Anonymkode: 41dae...f19
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2017 #6 Skrevet 15. juli 2017 Takk for svar. Vi reiser ikke så ofte, men når vi reiser bruker vi bæresele på flyplass. Vil ha ei vogn som fungerer på brostein, og litt rugglete sydengater/ stier. Er så usikker på yoyo vogna, eller city mini. Synes yoyo vogna ser så ustabil ut. Lurer på om den bare er ei motevogn som mange skryter av fordi det er "in" å ha den, eller om den virkelig er god. Hvorfor leier da folk ut vogna på nett? Andre vogner blir ikke utleid? Kan nesten virke som om den ikke blir brukt annet enn når en reiser, og bruker den som håndbagasje? Vil ikke ha GT da vi har ei god vogn fra før. Og Gt´n føler jeg er som en hovedvogn. Nå vil vi ha ei lettere og superenkel vogn. Og vil at den skal være enkel å legge sammen. Anonymkode: faaf3...af4
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2017 #7 Skrevet 15. juli 2017 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi har Babyjogger City Tour. Liten, lett og godt egnet til kjøpesenter og reiser. Anonymkode: 41dae...f19 Hatt den lenge? syns du den er lett å legge sammen? Det var 3 grep for å legge den sammen ift citi mini, men det går kanskje greit fordi? hehe Anonymkode: faaf3...af4
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2017 #8 Skrevet 15. juli 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Hatt den lenge? syns du den er lett å legge sammen? Det var 3 grep for å legge den sammen ift citi mini, men det går kanskje greit fordi? hehe Anonymkode: faaf3...af4 Hatt den siden februar. Man trykker på en knapp og drar i en stropp for å slå den sammen. Toppen slås ned ved å trykke på en stor knapp. Har ikke slått sammen noen andre vogner enn Stokke Trailz, så har ikke så mye å sammenlikne med. 😊 Den er god å trille, og man kan trille med én hånd. Den er veldig lett og blir liten. Den føles solid. Anonymkode: 41dae...f19
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2017 #10 Skrevet 15. juli 2017 Jeg liker godt stokke scoot v2 som trille/ekstravogn Er enig i det du tenker om yoyo, synes heller ikke at hjulene på den vognen ser noe gode ut. Anonymkode: 38c1f...421
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2017 #11 Skrevet 15. juli 2017 30 minutter siden, Måbaresi... skrev: Babyzen yoyo!! Men den har jo knøttsmå hjul, svært liten kalesje og barnet sitter nesten utenfor vogna... Hvordan kan den være egnet på brostein? Anonymkode: c95fe...cfb
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2017 #12 Skrevet 17. juli 2017 På 15.7.2017 den 21.53, Anonym bruker skrev: Hatt den siden februar. Man trykker på en knapp og drar i en stropp for å slå den sammen. Toppen slås ned ved å trykke på en stor knapp. Har ikke slått sammen noen andre vogner enn Stokke Trailz, så har ikke så mye å sammenlikne med. 😊 Den er god å trille, og man kan trille med én hånd. Den er veldig lett og blir liten. Den føles solid. Anonymkode: 41dae...f19 Takk. Mulig det blir den vogna, så mange kule farger også😍 Anonymkode: faaf3...af4
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2017 #13 Skrevet 18. juli 2017 På 15.7.2017 den 16.11, Anonym bruker skrev: Takk for svar. Vi reiser ikke så ofte, men når vi reiser bruker vi bæresele på flyplass. Vil ha ei vogn som fungerer på brostein, og litt rugglete sydengater/ stier. Er så usikker på yoyo vogna, eller city mini. Synes yoyo vogna ser så ustabil ut. Lurer på om den bare er ei motevogn som mange skryter av fordi det er "in" å ha den, eller om den virkelig er god. Hvorfor leier da folk ut vogna på nett? Andre vogner blir ikke utleid? Kan nesten virke som om den ikke blir brukt annet enn når en reiser, og bruker den som håndbagasje? Vil ikke ha GT da vi har ei god vogn fra før. Og Gt´n føler jeg er som en hovedvogn. Nå vil vi ha ei lettere og superenkel vogn. Og vil at den skal være enkel å legge sammen. Anonymkode: faaf3...af4 Da kjøper du GT! Fungerer perfekt som "trille" men føles som vogn for barn og foreldre, lita og lett, tar lite plass og superenkel å slå sammen. Andre triller er bare ræl i forhold. Anonymkode: cda6e...a68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå