Gå til innhold

Hvor anbefaler dere ammeinnlegg fra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slike engangs innlegg.

Anonymkode: 2098a...66e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns Chicco er det beste å starte med. De er myke og gode, god størrelse og god oppsuging.

Etterhvert syns jeg det meste duger greit. Nå med sistemann brukte jeg for det meste Libero sine.

Natusan er de verste jeg har brukt, loer og klistrer seg fast, samt Medela og Coop Änglamark, de er litt små og ligger dårlig på plass i bh'en.

Anonymkode: 67a51...a2f

Skrevet

Chicco er best.

De suker godt uten at de irriterer brystvorten eller blir hengende fast.

Da jeg fikk første barnet solgte de chicco på apoteket og på Barnas Hus, men da jeg fikk yngste var det bare nettbutikker som hadde

Jeg meldte meg på nyhetsbrev hos flere av de som hadde, også bestilte jeg flere esker når jeg fikk rabattkoder med fri frakt ;)

Her f.eks

https://lekmer.no/barn-og-baby/graviditet-o-amming/ammebeskyttelse-og-ammeskjold/chicco-ammeinnlegg-antibakteriell-30-stk?gclid=COWete7QiNUCFRiJsgodySYGVw&gclsrc=aw.ds

Anonymkode: 3bcf1...ca5

Skrevet

jeg syntes chicco var gode, men jeg liker mye bedre de jeg lager selv :) 

Skrevet

Jeg foretrakk medela sine, prøvd mange, men ingen som jeg likte like godt.

Nå er det et par-tre år siden sist jeg kjøpte noen da, så ting kan jo ha forandret seg.

Anonymkode: f5bf0...ea1

Skrevet

Nå er det seks år siden jeg brukte det, men da var Chicco klart best. Natusan var de verste. De satt seg fast i brystvortene og det var kjempevondt å fjerne dem. 

Anonymkode: 1e293...48a

Skrevet
4 minutter siden, Stinkerbelle skrev:

Ull fra apoteket.

Men ull suger jo ikke opp noe. Bruker ull innerst, og hvilket som helst engangsinnlegg ytterst. 

Anonymkode: 846f0...46d

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men ull suger jo ikke opp noe. Bruker ull innerst, og hvilket som helst engangsinnlegg ytterst. 

Gjør det ikke? Jeg brukte ull når jeg ammet alle mine, og hadde ikke problemer med lekkasje. Man lærer så lenge man lever! 

Skrevet
1 time siden, Stinkerbelle skrev:

Ull fra apoteket.

Jeg brukte ull ytterst, men det rant jo melk i alle ender og kanter, så måtte ha engangs innerst. 

Tror jeg brukte fra libero. Kjøpte de iallefall i vanlig matbutikk og syns de var gode nok. Hadde ullinnlegg fra apoteket. Neste gang har jeg lyst på lilleba sine, de er så deilig myke!

Skrevet

Chicco var de eneste som funka i begynnelsen. Etter hvert, da utdrivningsrefleksen roet seg ned, kunne jeg bruke de billige fra matbutikken, tror det er natusan? 

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Chicco er best.

De suker godt uten at de irriterer brystvorten eller blir hengende fast.

Da jeg fikk første barnet solgte de chicco på apoteket og på Barnas Hus, men da jeg fikk yngste var det bare nettbutikker som hadde

Jeg meldte meg på nyhetsbrev hos flere av de som hadde, også bestilte jeg flere esker når jeg fikk rabattkoder med fri frakt ;)

Her f.eks

https://lekmer.no/barn-og-baby/graviditet-o-amming/ammebeskyttelse-og-ammeskjold/chicco-ammeinnlegg-antibakteriell-30-stk?gclid=COWete7QiNUCFRiJsgodySYGVw&gclsrc=aw.ds

Anonymkode: 3bcf1...ca5

Takk for linken😃

Hi

Skrevet

Takk for svar alle sammen😉

HI

Skrevet

Medela.

Nå bruker jeg Lillebas innlegg i bomull/bambus innerst og ull ytterst (sperrelag), synes det er mye bedre enn engangs.

Anonymkode: 0ca71...765

Skrevet

Chicco først, deretter var Rema 1000 mer enn bra nok! 😊👍🏼

Anonymkode: c8807...8d9

Skrevet

Rema1000 har fine ammeinnlegg. Brukte de fra dag 1 👌🏻

Skrevet
4 timer siden, Stinkerbelle skrev:

Gjør det ikke? Jeg brukte ull når jeg ammet alle mine, og hadde ikke problemer med lekkasje. Man lærer så lenge man lever! 

Jeg vet ikke om du er ironisk nå, men det tar i alle fall ikke unna de mengdene som lekker her 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...