Anonym bruker Skrevet 13. juli 2017 #1 Skrevet 13. juli 2017 Jeg har møtt en mann jeg synes er helt super. Han er smart, snill, omtenksom, interessant osv. Vi har tilfeldigvis vært sammen ved noen anledninger og har nå bestemt oss for å møtes bare han og jeg og bli bedre kjent. Men han er utseendemessig ikke en mann jeg typisk faller for. Jeg tenker at med tid og når man blir kjent så kan han bli mer attraktiv for meg. Men per i dag er jeg ikke tiltrukket av han på en seksuell måte. Er det da helt feil å date han? Hva er deres erfaringer? Kan man bli tiltrukket av noen på grunn av personlighet? Hvor lett/vanskelig er det? Og hvor lang tid gir man det før man evt kaster inn håndkle? Anonymkode: ab3f7...1cf
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2017 #2 Skrevet 13. juli 2017 Syns du må prøve å kysse litt. Jeg har vært sammen med menn av alle former og størrelser. Og beviset ligger i kysset: når du prøver det, kan selv den gråeste mus vise seg å være en magisk kysser, som driver deg til vanvidd av begjær! Og da vil du ikke fatte hvorfor du ikke ble seksuelt tiltrukket tidligere. Anonymkode: 5701c...50d
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2017 #3 Skrevet 14. juli 2017 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Syns du må prøve å kysse litt. Jeg har vært sammen med menn av alle former og størrelser. Og beviset ligger i kysset: når du prøver det, kan selv den gråeste mus vise seg å være en magisk kysser, som driver deg til vanvidd av begjær! Og da vil du ikke fatte hvorfor du ikke ble seksuelt tiltrukket tidligere. Anonymkode: 5701c...50d Takk for svar. Ja får vel bare kaste meg ut i det! Anonymkode: ab3f7...1cf
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2017 #4 Skrevet 14. juli 2017 Ja, kast deg ut i det. Min mann er av et sånt utseende at jeg ikke nødvendigvis ville ha falt for det. Han er pen og normal, men var så annerledes enn preferansene mine. Men når vi kysset, åh, gud, for en tenning. Har vært kyssende siden, på det 14. året. ;-) Anonymkode: 656bf...17d
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2017 #5 Skrevet 15. juli 2017 Oppdater når dere har prøvd da! Anonymkode: 5701c...50d
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2017 #6 Skrevet 15. juli 2017 Ikke alltid man "faller" med en gang vet du. Bli bedre kjent med han så kommer det kanskje etterhvert. Jeg hadde det samme ovenfor det som ble min ektemann. Han er helt spesiell. Anonymkode: 8e17a...4a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå