mirredutt Skrevet 13. juli 2017 #1 Skrevet 13. juli 2017 Hva skal dere ha til middag i dag? Jeg er helt blank! 😩
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2017 #2 Skrevet 13. juli 2017 Strimlet svinekjøtt med stekt paprika og løk og masse krydder. Anonymkode: c980d...3d3
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2017 #3 Skrevet 13. juli 2017 Grille pølser på Foldvik gård Anonymkode: 40d12...d57
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2017 #6 Skrevet 13. juli 2017 Skal ut og spise! 😋 Anonymkode: 6624d...6c8
tante grusom master of law Skrevet 13. juli 2017 #7 Skrevet 13. juli 2017 Korvstroganoff! Så godt og så enkelt. Barnas favoritt.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2017 #8 Skrevet 13. juli 2017 1 time siden, villekulla skrev: fleskepannekaker med blåbærsyltetøy Seriøst skjønner ikke at folk ser på det som middag. Kalorifattig mat delux Anonymkode: bf0bf...819
skinnfilla Skrevet 13. juli 2017 #9 Skrevet 13. juli 2017 Vi har har hatt grillmat. Spearribs, marinert svin, grillspyd og sliders. Salat, båtpoteter og kokt blomkål. bbqsaus og gresk dressing
mirredutt Skrevet 13. juli 2017 Forfatter #10 Skrevet 13. juli 2017 Det ble kyllingsuppe med curry her i dag. HI
februarprins2013 Skrevet 13. juli 2017 #11 Skrevet 13. juli 2017 vi har bare spist brød idag, mini her ønsket egg og salami er veldig varmt idag
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2017 #12 Skrevet 13. juli 2017 Hjortefilet, fritert potetstappe, portvinssaus, ristede kantareller, ripsgelé og baconstekte grønne bønner. Anonymkode: 4dedd...498
villekulla Skrevet 13. juli 2017 #13 Skrevet 13. juli 2017 3 hours ago, Anonym bruker said: Seriøst skjønner ikke at folk ser på det som middag. Kalorifattig mat delux Anonymkode: bf0bf...819 Nå var det jo ikke spørsmål om noe ubersunt heller. Det var spørsmål om hva vi alle har til middag i dag. Trenger ikke kritisere noen for det vel? Har du ikke noe pent å si, så kan du bare være stille 😉☺️
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2017 #14 Skrevet 13. juli 2017 Stekt kyllingfilet ( delt opp i skiver) med ris, bernaisesaus og ovnsbakte grønnsaker Anonymkode: aec18...737
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2017 #15 Skrevet 13. juli 2017 Nydelig vær i Arendal i dag så vi tente grillen, hamburgere. Anonymkode: be45b...5bc
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2017 #16 Skrevet 13. juli 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Seriøst skjønner ikke at folk ser på det som middag. Kalorifattig mat delux Anonymkode: bf0bf...819 Men så er det altså middag alikevel Anonymkode: aec18...737
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå