Anonym bruker Skrevet 13. juli 2017 #1 Skrevet 13. juli 2017 Dette er SÅ pinlig, men jeg må ha tips! Jeg har diarè opptil 6 ganger daglig og det er så sårt! Det er i åpningen det er vondt. Det svir så veldig at jeg sliter med å puste noen ganger. Hva kan jeg smøre på? Er en medisink tilstand som gjør at det er slik så må bare holde ut Anonymkode: 7754a...c65
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2017 #2 Skrevet 13. juli 2017 Kan du ikke bruke en babysalve da? Jeg ville prøvd en med sink, vasket meg og smurt, da beskytter salven ved neste runde på do også. Du må jo for all del unngå å tørke noe særlig også, vask deg med vann hver gang du har vært på do. Anonymkode: 508cb...810
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2017 #4 Skrevet 13. juli 2017 Jeg har brukt inotyol! Gått på antiobiotika i snart to måneder så vet alt om diaré... Anonymkode: 20697...201
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2017 #5 Skrevet 13. juli 2017 Zink er noe dritt, det kan gjøre det verre! På apoteket får du noe som heter cavilon og en annen som heter Bariere, begge er salver. Blander du disse to, funker det fort og bra😊 Jeg vet man ikke egentlig har lov å skrive under som sykepleier, men vi bruker dette på jobb, så håper det er innafor🙄Jeg har UC selv da, og kan skrive under på at det funker når man er i aktiv fase😉 Anonymkode: 7f1bc...c89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå