Marriet Skrevet 12. juli 2017 #1 Skrevet 12. juli 2017 Noen som har kjennskap til diagnosen? Enten som pårørende eller kanskje har det selv? Jeg trenger å prate med noen. Enten bare på Messenger eller telefon. Jeg spør rett og slett om noen kan dele tanker med meg en stund fremover... Jeg spør så direkte som jeg gjør fordi dette er viktig for meg, og føler ikke at nære venner og familie holder helt mål akkurat nå. Ikke noe galt med dem, men jeg kjenner at jeg trenger noen som har kjennskap til sykdommen og samtidig tåler brutal ærlighet. Det er ikke jeg som er syk
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2017 #2 Skrevet 12. juli 2017 Jeg har ingen erfaring med den diagnosen, men jeg har litt erfaring med kreftforeningen. De har folk du kan snakke med selv om du "bare" er pårørende, venn eller familie med den syke. Anbefaler deg å sjekke opp det, både på nasjonalt og lokalt nivå har kreftforeningen mange gode folk og tilbud. Anonymkode: aa9e1...4bf
Gjest Skrekkøgla Skrevet 12. juli 2017 #3 Skrevet 12. juli 2017 Jeg har to familiemedlemmer med denne diagnosen, med to helt forskjellige forløp. Send meg gjerne en pm ❤️
Marriet Skrevet 12. juli 2017 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ingen erfaring med den diagnosen, men jeg har litt erfaring med kreftforeningen. De har folk du kan snakke med selv om du "bare" er pårørende, venn eller familie med den syke. Anbefaler deg å sjekke opp det, både på nasjonalt og lokalt nivå har kreftforeningen mange gode folk og tilbud. Anonymkode: aa9e1...4bf Takk Er allerede i dialog med både kreftforeningen og blodkreftforeningen. Venter på å få igang en dialog med en kreftkoordinator.
Marriet Skrevet 12. juli 2017 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2017 1 time siden, Skrekkøgla skrev: Jeg har to familiemedlemmer med denne diagnosen, med to helt forskjellige forløp. Send meg gjerne en pm ❤️ Tusen takk Jeg tok det på ordet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå