Gå til innhold

Tror ikke han begjærer meg lengre 😥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var stormende forelsket og hadde sex flere ganger i uken, Til tider flere ganger om dagen. Jeg vet jo at det er normalt i starten og at det gjerne dabber av med tiden, men jeg blir så lei meg. Vi har forresten vært sammen i 3 år. 

Jeg vet han elsker meg, men han tar sjeldent initiativ til sex lengre og det kan jo gå en uke og to hvis ikke jeg gjør det. Han skylder på at han ikke får trent så mye lengre som han gjorde tidligere og derav har mindre testosteron og føler seg ikke bra med seg selv da han har lagt på seg noen «kjærestekiloer». 

Jeg vet heller ikke hvordan jeg skal klare å ta det ordentlig opp med han uten å gi han følelsen av at jeg angriper han eller blir sutrete... Jeg er redd for at hvis jeg ikke sier at dette ikke er godt nok for meg, så vil det bare fortsette sånn som dette og bli verre. 

Jeg VIL at han skal ha LYST på meg i tillegg til å elske meg. Hvis ikke så har dette forholdet en vanskelig framtid. En essensiell mangel i forholdet vil dra flere ting med seg i forholdet sannsynligvis. 

Og ja, jeg vil fortsatt hver dag, men jeg kan klare å dempe meg litt som et kompromiss 😉

Anonymkode: c326e...45c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med ham! Sex i forholdet er viktig for å ta vare på nærheten. Ikke kritiser ham, men forklar at dette ikke fungerer for deg, og at dere må finne en løsning. Spør ham gjerne rett ut om han normalt kanskje ikke har så stor sexlyst som han hadde i begynnelsen av forholdet.

Og det han sier om trening og at han har lagt på seg og testosteron... Såsant han ikke har lagt veldig mye på seg så skal ikke det frata ham sexlysten. Han/dere får ta tak i kostholdet, det er der de fleste kiloene hans sitter, og så må dere se hva dere prioriterer mtp. at dere skal ha tid til å trene. Er trening så viktig for ham, så får han finne nye tider å trene på. Han må prioritere trening om det er så viktig, men han må finne en måte å gjøre det på som ikke går utover familien - det er fullt mulig.

Har han brukt ulovlige tilskudd når han trente tidligere? Eller har han brukt det i lang tid? Da er det mange som mister sexlysten etterhvert. Vær litt oppmerksom på det, ikke alle som det er lett å forstå at boler seg.

Jeg hadde ikke orket å leve i et forhold med lite eller ingen sex, som du sier, det drar så mange andre ting med seg og tilslutt blir summen av negativitet og manglende nærhet for stor. Ikke verdt å miste selvtillit som kvinne i slike forhold.

Men snakk ordentlig med ham, vis ham at du ønsker at dere to skal finne løsninger.

Anonymkode: d3c82...4f4

Skrevet

Hvis dette bunner i dårlig selvtillit er den beste strategien å overøse han med komplimenter og fysisk kontakt (kyss, klemmer, stryking etc) og samtidig tilrettelegge for at han får trent (men dette er vanskelig uten å fornærme han), kanskje foreslå turer sammen, dra på treningssenteret sammen? Gjerne si at du gjerne vil stramme opp deg selv og at han kan hjelpe deg på veien, så slipper han å være redd for at du er enig i at han trenger å trene mer. 

Anonymkode: 59172...1c6

Skrevet

Dette lukter muffins. En mann mister ikke sexlysten av å trene litt mindre og få et par kilo på magen. Det har jeg aldri hørt om før. Og jeg er ganske voksen. 

Enten boler han seg og mangler testosteron av den grunn ellers så har han vanligvis så liten sexlyst. 

Anonymkode: 41e69...c1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...