Gå til innhold

Hvor ble det av tråden om unge med hjertestans?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forhåpentligvis er den slettet for å beskytte Hi i den tråden mot seg selv. Hun er tydelivis syk, da bør man ikke hjelpe henne å fore sykdommen hennes.

Anonymkode: 174e7...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Forhåpentligvis er den slettet for å beskytte Hi i den tråden mot seg selv. Hun er tydelivis syk, da bør man ikke hjelpe henne å fore sykdommen hennes.

Anonymkode: 174e7...ac2

Er enig i det, men da burde det stå på ris og ros

Anonymkode: ed760...ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert slettet her, men vedkommende er høyst aktiv på KG med samme type tråder, så der får det stå(mulig det er moderert, det har jeg ikke sjekket)

Anonymkode: 85787...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sikkert slettet her, men vedkommende er høyst aktiv på KG med samme type tråder, så der får det stå(mulig det er moderert, det har jeg ikke sjekket)

Anonymkode: 85787...8e7

Jeg synes det er helt greit at den evt har blitt slettet, men jeg reagerer litt på at det gjøres uten at de informerer om det som de skal

Anonymkode: ed760...ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten alle tråder som er moderert eller slettet nevnes ikke noe sted nå om dagen... 

Anonymkode: 61e5d...45a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nesten alle tråder som er moderert eller slettet nevnes ikke noe sted nå om dagen... 

Anonymkode: 61e5d...45a

Og det er for dårlig. De er jo de som velger å ha en sånn tråd hvor de skal informere om det. Men det er vel ikke det eneste som ikke er på stell her inne om dagen desverre

Anonymkode: ed760...ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er slettet da den er skrevet at utestengt bruker. Og det er riktig at det ikke står noe om det i slettetråden da vi som oftest må ta et jafs med tråder i slike tilfeller og dermed velger å ikke skrive alle som er slettet. Slik har det alltid blitt gjort. Andre tråder som blir slettet av andre grunner blir ført opp i tråden.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...