Gå til innhold

Color Fantasy/Magic

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaringer fra båtene? Er maten bra, lugarene, underholdningen osv? :) ser jo flott ut på bilder, men "real life" kan jo fort være noe annet. 

Anonymkode: 8d03b...a4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drittbåter. Hyggelig og fint om man er 2 voksne og 2 barn da. Er man ikke det, så er man ikke kjernefamilie og alt med bestilling blir fryktelig vanskelig. De reklamerer med badeland og det har de. 3 sklier. Og man kan bare være der i en time (tror jeg det var, mulig 2) før man må forlate igjen. Og de tar tiden! 

Maten er ikke så mye å skryte av. Koster alt for mye til å være så dårlig på smak. Shopping er ikke spesielt bra og lugarene er helt vanlige.

Anonymkode: d5ec8...9f8

Skrevet

Hadde en trivelig tur i fjor høst sammen kolleger jeg...

Ikke all verdens shopping, men noe var det jo. Bra treningsstudio, bra show, god mat, bra lugarer... Ingenting å klage på jeg hvertfall, og det tror jeg ikke de jeg reiste med hadde heller. 

Anonymkode: 2ad79...6e4

Skrevet

Det ser ut som på bildene,men det var mye mindre enn jeg trodde.maten er helt Ok men dyrt og du må stå i kø og føler liksom at du bør kjappe deg å spise så de får bordene klar til neste mann.badlandet orker vi ikke,reiste midt i fellesferien så var helt smekkfult.vi bruker båten som en frakt etappe,hadde aldri hatt den som ferie 

Skrevet

Hva kommee det på da? 

Anonymkode: c0953...bd9

Skrevet

Vi bruker alltid Kielfergene når vi reiser til Tyskland (tre ganger i året). Vi reiser to voksne og et barn. Fin-fin og avslappende start på ferien. Lugarene er fine m/dobbeltseng og sittegruppe. Pene bad med store dusjer og alt man trenger av produkter. 

Det er også forheng som deler lugaren i to. Dette kan trekkes for slik at man får "barnerom".

Jeg shopper helst i Tyskland, men har absolutt gjort noen "funn" ombord. Vi pleier å bestille buffet. Den funker for meg.

Frokosten er nydelig - det forekommer også mussérende til frokost :) Har ikke merket noe til køer, ei heller å bli "jaget" fra bordet. 

Loungen hvor man venter i Oslo er har vært litt kjip, men sist gang fikk vi komme inn og slappe av i en av barene. Loungen i Kiel er veldig fin.

Skrevet

Styr unna buffet. Det er aldri en høydare. Båtene er koselige, og jeg trives der. Har reist mye både som par og familie. Ungene elsker båttur. Men liker man ikke båt så dropper man en sånn tur. 

Jeg syns maten er god jeg, på ala carte restauranten og på gourmet restauranten - den siste er kanskje ikke noe for barn. På begge båten er det en italiensk/pizza restaurant , cafe og burgerbar. På fantasy er det  i tillegg en tapasbar. Slår lett i hjel to dager på en sånn tur og koser oss med det.  Kanskje mange syns det er dyrt men sammenlignet med en hotelltur feks over like lang tid så tror det prisen er grei. Ofte tilbud å finne også. 

Anonymkode: aa094...c09

Skrevet

Vi har hatt med barn på både 1,2 og 4 år og hatt det kjempe fint alle sammen. Vi oppgraderte til 4stjerners og fikk bra lugar, my inklusivt. Anbefaler a la carte, og spesielt til frokost. Selv om det er stort og godt utvalgt på buffeen. Vi har tatt det som en del av bursdagsfeiring for bestefar, dratt alene som familie bare tur retur eller som en del av turen ned til Europa. Kan absolutt anbefales. Er gode priser på taxfree, kjøpte noen flotte vesker, solbriller, klokke og sminke og sko faktisk på turene. Hyggelig folk som jobber der. Det mest kjedelige er hvordan andre passasjerer oppfører seg. Kler seg som de skal på fjelltur og eier ikke høflighet. Kan man la være å tenke på andre og bare kose seg selv er det en opplevelse!

Anonymkode: d9c16...8fa

Skrevet

overpriset synes jeg

Skrevet

Vi tok den nå på ferie. Vi er i Frankrike og det var flott å gå av i Kiel. Vi spiste i restauranten og maten var knallgod!!! Kjekk båt, masse gøy å shoppe, ungene elsket det og det gjorde vi voksne og. Svarte uten tvil til forventningene!

Anonymkode: fdb18...3f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...