Anonym bruker Skrevet 12. juli 2017 #1 Skrevet 12. juli 2017 Sliter med at jeg er svimmel. Føles som jeg går på et båtdekk. Har hatt det før også, men da var det verre. Har mye låsninger i nakke/skuldre. Opplevde det samme for 4 år siden, og da fikk jeg god hjelp av kiropraktor. Men, det er ikke ledige timer før om tre uker.. Føler meg utrolig sliten av å gå slik. Småkvalm og sliter med å få i meg mat. Legen ville ikke sm meg, så trenger tips til hva jeg kan gjøre for bli mindre svimmel... Anonymkode: b340c...2a6
skinnfilla Skrevet 12. juli 2017 #2 Skrevet 12. juli 2017 Om det er krystaller som "veiver litt rundt", kan du legge deg på et bord, med hodet utenfor kanten og få hjelp til å slenge hodet forsiktig. Hjelperen holder hodet ditt i hendene( la hodet hvile bakover i hendene ) og løfte opp og vri forsiktig side til side. Slengebevegelse i rolig tempo Vakelig å forklare , merker jeg😅
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2017 #3 Skrevet 12. juli 2017 43 minutter siden, skinnfilla skrev: Om det er krystaller som "veiver litt rundt", kan du legge deg på et bord, med hodet utenfor kanten og få hjelp til å slenge hodet forsiktig. Hjelperen holder hodet ditt i hendene( la hodet hvile bakover i hendene ) og løfte opp og vri forsiktig side til side. Slengebevegelse i rolig tempo Vakelig å forklare , merker jeg😅 Ja, gjorde slike øvelser sist jeg hadde det slik. Nå tror jeg rett og slett at jeg må "knekkes opp" igjen. Er forferdelig sliten etter mye på privaten. Terskelen min for å gå til legen er høy, men tenkte jeg ville være "føre var" denne gangen.. Er redd for å gå på en skikkelig smell, for sist var jeg sm i 6 mnd. Anonymkode: b340c...2a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå