Anonym bruker Skrevet 11. juli 2017 #1 Skrevet 11. juli 2017 Har hatt det litt av og på siden jeg fødte andremann for 19mnd. Alltid hatt litt sånn knepping i den hoften. Nå verker og verker den, helt fra toppen mot magen der hoften begynner og ned på kneet på fremsiden. Verker konstant for tiden.. hva kan det være?? Får ikke sove Anonymkode: 3c0f3...5f4
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2017 #2 Skrevet 11. juli 2017 Jeg har slike smerter i hoften. Hos meg skyldes det revmatiske diagnoser. Hos deg gjetter jeg ettervirkning etter graviditet. Men ville sjekket det ut. Anonymkode: 08b14...a24
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2017 #3 Skrevet 11. juli 2017 Prøvd å tøye? Tøy hoftebøyeren og fremsiden lår + sete. Om hoftebøyeren er stram så kan den skape slik knepping når den glir over knoklene. Den går fra innsiden av låret opp i bekken og mage og opp i ryggen baktil. Ofte stram sammen med setemuskulatur og muskulatur fremside lår. Kan gi store smerter. Google tøyning + hoftebøyer så finner du tøyninger. Anonymkode: 74935...a1a
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2017 #4 Skrevet 11. juli 2017 Tusen takk for svar. Føler meg helt elendig rett og slett 😅 Men følte d var for dumt å gå til legen med dette.. Anonymkode: 3c0f3...5f4
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2017 #5 Skrevet 11. juli 2017 Glemte at hvis tøyninger ikke hjelper, så tar du selvfølgelig kontakt med helseapparatet - kiropraktor og manuell terapeut kan også henvise deg videre til MR eller røntgen om nødvendig. Ellers er naprapater også ofte gode på kombinert problematikk med muskel/skjelett. Disse er også generelt bedre til å foreta funksjonsundersøkelser enn det vanlige fastleger er. Anonymkode: 74935...a1a
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2017 #6 Skrevet 11. juli 2017 Her finnes bare fysio og kiropraktor. Fysio har eviglang venteliste og jeg reiser tirsdag på ferie 😆 Anonymkode: 3c0f3...5f4
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2017 #7 Skrevet 11. juli 2017 Høyst sannsynlig bekkenlåsning. Oppsøk kiropraktor, så undersøker de, og knekker opp om det er det. Jeg hadde ikke klart å gå ordentlig på to uker og hadde store smerter, men danset ut derfra etter en konsultasjon. Helt absurd. Anonymkode: e5cea...25e
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2017 #8 Skrevet 11. juli 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her finnes bare fysio og kiropraktor. Fysio har eviglang venteliste og jeg reiser tirsdag på ferie 😆 Anonymkode: 3c0f3...5f4 Ring kiropraktoren i morgen tidlig - du får sikkert time før ferien din. Og i mellomtiden så tøyer du hoftebøyeren og de andre jeg nevnte Anonymkode: 74935...a1a
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2017 #9 Skrevet 12. juli 2017 Det fikk jeg også etter sist graviditet. Fikk en revmatisk diagnose kort tid etter.. Gå til legen!! Anonymkode: 224da...9f5
Moosh Skrevet 12. juli 2017 #10 Skrevet 12. juli 2017 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Prøvd å tøye? Tøy hoftebøyeren og fremsiden lår + sete. Om hoftebøyeren er stram så kan den skape slik knepping når den glir over knoklene. Den går fra innsiden av låret opp i bekken og mage og opp i ryggen baktil. Ofte stram sammen med setemuskulatur og muskulatur fremside lår. Kan gi store smerter. Google tøyning + hoftebøyer så finner du tøyninger. Anonymkode: 74935...a1a Enig i dette. Jeg sliter med det samme og fikk tøyeøvelser fra fysioterapeut for hofteleddssbøyeren. Det hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå