Gå til innhold

Hvilken mascara bruker du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymkode: 63364...110

Videoannonse
Annonse
Skrevet

m.kicks.no/yves-saint-laurent/volume-effet-faux-cils-mascara-noir-radical--p1541?gclid=Cj0KCQjw7pHLBRDqARIsAFyKPa754RSAlE9eIgX082yTtvxdI_VBhbd-SuwTIoA3HtK_Fw-0-FuVmDAaAjxwEALw_wcB?brand=&product=1541&gclid=Cj0KCQjw7pHLBRDqARIsAFyKPa754RSAlE9eIgX082yTtvxdI_VBhbd-SuwTIoA3HtK_Fw-0-F

Anonymkode: 27d88...e5f

Skrevet

Ingen. Lettvint og billig.

Anonymkode: 3b842...cb4

Skrevet

Den doble fra L'Oréal, hvite og rød. Finner ingen annen som sitter som den 

Anonymkode: 53f23...223

Skrevet

Den tårefaste fra Sensai. Nekter å bytte, den er fantastisk!

Anonymkode: 9ba62...126

Skrevet

L'Oréal- Telescopic

Lancome- Hypnose

Anonymkode: 34cbc...433

Skrevet (endret)

 

 

s1228048-main-Lhero.jpg

 

Litt dumt at de ikke har Sephora i Norge.... Kjøper alltid når jeg er på storbyferie :) (eller innom Køben)

Endret av frk Nilsen
Skrevet

Loreal Beauty tube (den hvite og røde) Har prøvd "all verdens" marcaraer opp gjennom, men denne har jeg trofast holdt meg til de siste årene. Inni mellom prøvd nye ting, men går alltid tilbake til denne. Vippene blir utrolig lange, tette og fine + veldig enkel å vaske av, og så drysser/smitter den ikke av.

Skrevet

Iglow vippeserum. Da sluttet jeg med mascara. 

Anonymkode: eb504...48c

Skrevet

Dior: Diorshow iconic overcurl, fantastisk god😊

Anonymkode: ca4b6...76d

Skrevet

Maybelline, en lilla flaske

Anonymkode: 6828c...49b

Skrevet

Bruker bare falske vipper siden det er mye billigere, men vis jeg ikke orker å ta de på bruker jeg

1 :Maybelline - Volume Express Colossal 

2: L'oréal Voluminous x5

 

Anonymkode: d04dd...832

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...