Gå til innhold

2xu til barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om det finnes, 10 åringen har lyst på .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min 12 åring har xxs. De er små i str. Kjøpt på salg på xxl, de har ofte kampanjer.

Anonymkode: 078c4...e5a

Skrevet

Min 11 åring har det. Bestilte xs og den passer. Hun er ganske tynn så de er små i str er mitt inntrykk. Vi bestilte fra tigths.no 

Bor du i nærheten av Vestby så er det egen 2xu butikk på outlet der 👍

Anonymkode: 15c2e...772

Skrevet (endret)
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Min 11 åring har det. Bestilte xs og den passer. Hun er ganske tynn så de er små i str er mitt inntrykk. Vi bestilte fra tigths.no 

Bor du i nærheten av Vestby så er det egen 2xu butikk på outlet der 👍

Var på vestby og 2xu i går masse fint😊 men hun fikk ikke prøve noe siden jeg tenkte at det ble så stort siden det er damemodeller😉 

Men hun skal få prøve min 3/4  i xs  så ser vi😊

Endret av Mamma_til_2
Skrevet

12 åringen min har i  medium. Bestilt på wish da så vet ikke hvor representative de er i størrelsen. Hun bruker 38 i dameavdeling så det tilsvarer vel medium til vanlig 

Anonymkode: 219c3...8cf

Skrevet

Jeg bruker XS, og er 34år (bruker str 36 i bukser), så hvis 11åringen er normalt stor så blir vel iallefall M og XS som noen nevner at sine 12-13åringer over her har ALT for stort 😳 

...ikke rart jeg kan handle på barneavdelingen, kjøpte skibukse i str 14år i vinter og den var stor, hvis barn begynner å bli så store 😯 

Anonymkode: 87959...abf

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bruker XS, og er 34år (bruker str 36 i bukser), så hvis 11åringen er normalt stor så blir vel iallefall M og XS som noen nevner at sine 12-13åringer over her har ALT for stort 😳 

...ikke rart jeg kan handle på barneavdelingen, kjøpte skibukse i str 14år i vinter og den var stor, hvis barn begynner å bli så store 😯 

Str i 2xu går på høyde og vekt. Xs passer fra 150cm til 170hm  og vekt fra 40 til 50 kg.

Jeg ser på tabellen at min jente kan passe xxs.

Skrevet
2 minutter siden, Mamma_til_2 skrev:

Str i 2xu går på høyde og vekt. Xs passer fra 150cm til 170hm  og vekt fra 40 til 50 kg.

Man må nesten prøve. Min 11 åring er 146 cm høy og veier 34 kg og passer fint i xs 👍

Skrevet

Dette er jo kompresjonstøy, og de skal jo være supertrange for å virke. 

Kan ikke se for meg at en 10-åring har utbytte av en tights i damestr...

Om det ikke er for å flashe merket fremfor faktisk funksjon da. 

Anonymkode: 91c46...0ac

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser mange av jentene her går i 2xu-tights som slenger rundt de tynne bena. 

Anonymkode: b3f2a...259

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig er det pga merke. Det er jo derfor jeg kjøper de på wish til 100 kroner fremfor xxl til 1200 ;) Naboen min bruker 38/40 i vanlig bukser og har M i 2xu. Så når min datter bruker 38 til vanlig så er det ikke så rart at hun må ha s/m i 2xu. Hun er rimelig velutviklet da og har mye former. Og like store pupper som morra ;) ikke noe som henger og slenger her nei 

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser mange av jentene her går i 2xu-tights som slenger rundt de tynne bena. 

Anonymkode: b3f2a...259

Kan love deg at jenta mi får ikke om den er for stor slik at den henger og slenger.

Skrevet
1 time siden, Mamma_til_2 skrev:

Stemmer nok det da. Jeg er 160 høy og veier 49-51kg. På meg sitter de stramt da...har sett som flere skriver at disse barna som bruker de ikke alltid har de så mye for funksjonen, som merket :-) 

Ser også mange av små-tuppene i 19-20-årene som kommer i de på jobben, og det er ikke fordi de jogger dit for å si det sånn 😏😉 Så jeg forstår at det er noe med det at det er stas over merket. :) -Men da gjør det jo ikke noe om den er litt stor heller da, når den er til et barn.

Skrevet

Sorry...er bare det teiteste jeg ser med barn i kompresjonstights...som om det er nødvendig. Foreldre som gir etter for (og setter i gang) merkepress er jo helt herlig :roll:

Anonymkode: 78b68...ec8

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Sorry...er bare det teiteste jeg ser med barn i kompresjonstights...som om det er nødvendig. Foreldre som gir etter for (og setter i gang) merkepress er jo helt herlig :roll:

👍

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så de som har god økonomi har ikke lov å kjøpe fancy ting til ungene sine fordi det skaper merkepress??

Anonymkode: 73cc6...348

Skrevet

Heller en 2xu til 100 kr på wish som kan brukes i gymmen enn en Nike til 400... 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Heller en 2xu til 100 kr på wish som kan brukes i gymmen enn en Nike til 400... 

Hvorfor behøver unger merke-tights i det hele tatt? Nike eller 2xu? Holder det ikke med treningsklær til barn fra for eks H&M eller Cubus?

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor behøver unger merke-tights i det hele tatt? Nike eller 2xu? Holder det ikke med treningsklær til barn fra for eks H&M eller Cubus?

Nå må min datter ha damestørrelse så det er dyrere enn en tights fra Cubus. 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Handler vel ikke om å gi etter. Vi som har råd til det kan vel kjøpe hva vi vil. Ungene dine har sikkert iphone og nettbrett så du er med på dansen enten du vil eller ei. Eller så har du bare barnehagebarn og da et litt dårlig grunnlag for å uttale deg. 

Nå er 2xu populært og når jeg var ung i gamle dager var miss sitt bukser populært. Sånn går no dagan. 

Skrevet
4 timer siden, Mamma_til_2 skrev:

Kan love deg at jenta mi får ikke om den er for stor slik at den henger og slenger.

Nei, men jenta di skal få kompresjonstights for å komprimere den 10 år gamle rumpa si til hverdags?  For ingen 10-åring trenger kompresjon til trening. Så om det da er for hverdags og for moten sin del er det ikke noe problem at den er litt stor. Heller litt stor enn å kjøre på med sexy- tøy til 10-åringer..

Skrevet
9 minutter siden, amandine skrev:

Nei, men jenta di skal få kompresjonstights for å komprimere den 10 år gamle rumpa si til hverdags?  For ingen 10-åring trenger kompresjon til trening. Så om det da er for hverdags og for moten sin del er det ikke noe problem at den er litt stor. Heller litt stor enn å kjøre på med sexy- tøy til 10-åringer..

Sexy tøy? Hva slags rare lyster og fantasier har du? Skaff deg er psykiater. 

Skrevet (endret)
58 minutter siden, amandine skrev:

Sexy tøy? En 3/4 tights fra 2xu er like stram så en tights fra Cubus, hm eller nike med mindre du kjøper xs når du egentlig skulle hatt L. Det er forskjell på litt før stor og henge og slenge. 

Hun hadde lyst på en og min passet henne fint, hun blir ikke komprimert og den er ikke strammere enn en viljen som helst annen sports tights.

Endret av Mamma_til_2
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Handler vel ikke om å gi etter. Vi som har råd til det kan vel kjøpe hva vi vil. Ungene dine har sikkert iphone og nettbrett så du er med på dansen enten du vil eller ei. Eller så har du bare barnehagebarn og da et litt dårlig grunnlag for å uttale deg. 

Nå er 2xu populært og når jeg var ung i gamle dager var miss sitt bukser populært. Sånn går no dagan. 

Syns det er en helt tåpelig sammenligning. Jeg har forresten en på 13 og en på 10, så nei, ingen barnehage-barn her du ;-) Trender kommer og går, det er helt rett, men det forandrer ikke at jeg syns det ser tåpelig ut med en kompresjonstights på en unge likevel. Dessuten er det ikke sånn at man MÅ kle opp ungene i siste skrik og overprisede merkeklær bare fordi det er in da;-)

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Syns det er en helt tåpelig sammenligning. Jeg har forresten en på 13 og en på 10, så nei, ingen barnehage-barn her du ;-) Trender kommer og går, det er helt rett, men det forandrer ikke at jeg syns det ser tåpelig ut med en kompresjonstights på en unge likevel. Dessuten er det ikke sånn at man MÅ kle opp ungene i siste skrik og overprisede merkeklær bare fordi det er in da;-)

Men hvorfor KAN man ikke gjøre det hvis man vil da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...