Gå til innhold

Det jeg hater med å være singel:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg her i sofaen min ,og koser meg med macèn på fanget og film på tv.

Plutselig legger jeg merke til en lukt. En lukt som svir i nesen. Nå er det sikkert en eller annen sluk som må renses.

Hadde jeg bare hatt en mann nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er sikkert bare din egen fis.

Anonymkode: b5608...7a4

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er sikkert bare din egen fis.

Anonymkode: b5608...7a4

Ja hadde det vært så vel!

Skrevet
28 minutter siden, Stinkerbelle skrev:

Nå sitter jeg her i sofaen min ,og koser meg med macèn på fanget og film på tv.

Plutselig legger jeg merke til en lukt. En lukt som svir i nesen. Nå er det sikkert en eller annen sluk som må renses.

Hadde jeg bare hatt en mann nå!

Akkurat det samme tenkte jeg i dag! Da jeg skulle dusje og oppdaget at det er lukt fra sluket - som selvfølgelig er nærmest umulig å nå, grr! Men en mann ville nok fått det til. Og jeg skulle greid å overbevise mannen om at det er helt vanvittig sexy med en mann som rengjør sluk... og han skulle nok fått ganske mye bevis på det etterpå også ;)

Anonymkode: 99450...2ea

Skrevet

Sikkert mye den samme følelsen som jeg får når bilen må vaskes, oppvaskmaskinen ryker, selvangivelsen kommer, eller terrassen må beises :roll:

Skrevet
2 minutter siden, StjertIøvetann skrev:

Sikkert mye den samme følelsen som jeg får når bilen må vaskes, oppvaskmaskinen ryker, selvangivelsen kommer, eller terrassen må beises :roll:

Ja, det er så slitsomt å måtte ordne absolutt alt selv! 

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Akkurat det samme tenkte jeg i dag! Da jeg skulle dusje og oppdaget at det er lukt fra sluket - som selvfølgelig er nærmest umulig å nå, grr! Men en mann ville nok fått det til. Og jeg skulle greid å overbevise mannen om at det er helt vanvittig sexy med en mann som rengjør sluk... og han skulle nok fått ganske mye bevis på det etterpå også ;)

Anonymkode: 99450...2ea

Hahaha :D, samme her!

Skrevet

Det verste må være å endelig legge seg under teppe i sofaen foran tv-en og oppdage at jeg glemte brusglasset på kjøkkenet. 

Anonymkode: fe8ce...142

Skrevet
1 time siden, Stinkerbelle skrev:

Ja hadde det vært så vel!

Hadde du hatt en mann kan jeg nesten garantere deg at lukten hadde vært hans fis 😉

Anonymkode: 62409...b72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...