Anonym bruker Skrevet 11. juli 2017 #1 Skrevet 11. juli 2017 Har en nydelig sove baby på snart 4uker. Han er veldig rolig. Våkner for å spise hver 3-4 time også faller han til ro lett igjen. Nesten så jeg tenker det er stille før stormen. Storebror var kolikk barn, gråt hver kveld fra 22 til natt. Slik var det til han ble 3mnd. Men jeg kan ikke huske når han ble urolig. Noen som vet når det "vanligvis" starter ? Anonymkode: e7dbc...956
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2017 #2 Skrevet 11. juli 2017 Mellom 3-6 uker er typisk start men kan Nok starte før og etter. Min første hadde kolikk. Gråt fra kl 23-05 hver natt fra huk var 3 uker til 3 mnd. Andremann slapp heldigvis unna. 5 mnd nå så har pustet lettet ut. Anonymkode: 483fc...80c
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2017 #3 Skrevet 11. juli 2017 Mini var så rolig frem til han var 2 uker. Da startet kolikken...og den varte frem til han var rundt 4 mnd 😞 Jeg tror at om han får kolikk så hadde han fått det til nå...krysser fingrene for at babyen din slipper det! 😊 Anonymkode: 249db...93f
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2017 #4 Skrevet 11. juli 2017 Eldste begynte før det var gått 24-timer etter fødsel. Men neste i løpet av to uker. Men som en skrev i en annen tråd så er ikke kolikk noe "eget" men en samlebetegnelse på symptomer. Har i ettertid lært at eldste har en autismeapekterfoestyrrelse (der se typisk strevet med søvn som små) og at andremann hadde stille refluks ( fikk medisiner som hjalp noe etter hvert). Så kommer nok veldig an på hva som evt er årsaken...mtp hvordan det arter/utvikler seg. Anonymkode: f325d...a8c
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2017 #5 Skrevet 11. juli 2017 På slaget to uker. High need baby fra fødsel. Førstemann sov som en stein fra dag en. Du kan nok puste lettet ut😄 Anonymkode: dabf0...1fe
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2017 #6 Skrevet 11. juli 2017 Etter maks en uke! å det gikk over ganske nøyaktig når han ble 3 mnder. Anonymkode: 92728...e0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå