Anonym bruker Skrevet 11. juli 2017 #1 Skrevet 11. juli 2017 Fikk sur melding av svigerinne at de hadde vært her, men bare mannen var hjemme og han jobbet ute så hadde ikke telefonen med seg så ringte ikke etter oss. Jeg var på besøk med barna. Skrev tilbake at hun kunne jo bare ringt selv, men da sa hun at det var tydelig at mannen ikke var interessert i besøk siden han ikke ringte etter oss. Jeg sa til henne senest igår at det ikke passet med besøk idag. Hva svarer jeg på det? Jeg var jo på besøk, kan ikke bare dra hjem for de kommer uanmeldt?! Anonymkode: 63ddc...ad0
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2017 #2 Skrevet 11. juli 2017 Da svarer du det! "Mannen ringte ikke etter meg fordi han visste at jeg ikke hadde mulighet til å komme hjem, jeg var opptatt. Dere valgte jo å komme ubedt og da er det sånt som kan skje. Neste gang dere kommer må dere ringe og avtale først, så skal jeg selvfølgelig være hjemme og ta dere imot" Anonymkode: 76943...041
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2017 #3 Skrevet 11. juli 2017 Sikker på at meldingen var sur, ikke bare "informativ"? Om hun virkelig var sur så hadde jeg bare skrevet tilbake "Hei! Som jeg sa i går så passet det ikke med besøk i dag siden jeg og barna skulle bort. Men dere fikk jo snakket litt med Ole (din mann, Hi). Vi får snakkes/ses en annen dag hvor det passer. Fortsatt god sommer til dere." Anonymkode: 246f1...cf0
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2017 #4 Skrevet 11. juli 2017 Hadde jeg gjengitt ordrett meldingene hadde dere sett hun virkelig var sur 😳 HI Anonymkode: 63ddc...ad0
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2017 #5 Skrevet 11. juli 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde jeg gjengitt ordrett meldingene hadde dere sett hun virkelig var sur 😳 HI Anonymkode: 63ddc...ad0 Jeg svarte over her, men hvis det ikke var noen som helst tvil om at hun var sur, så ville jeg nok svart litt tydeligere enn jeg gjorde over. "Som jeg sa i går så passet det ikke for oss med besøk i dag. Du valgte å komme likevel, det var ditt valg og ikke noe å bli sur for. Dere fikk snakket med Ole om ikke annet. Og det stemmer, han bruker ikke ha mobilen når han holder på ute, da jobber han effektivt, og dessuten visste han at det ikke hadde noen hensikt å ringe meg fordi han visste at jeg og barna var opptatt. Misforstod du i går mtp. om vi skulle være hjemme eller ei så er det synd, men jeg ga beskjed om at det ikke passet i dag. Ikke noe å bli sur for! Vi får møtes en dag det passer for alle." Anonymkode: 246f1...cf0
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2017 #6 Skrevet 11. juli 2017 Jeg hadde svart noe slikt: "Jeg skulle jo bort i dag, hadde du glemt det? Synd det krasjet, men vi får ta det igjen en annen gang." Har dere ellers et godt forhold egentlig? Hun høres rimelig spaca ut! Anonymkode: 7822c...7cc
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2017 #7 Skrevet 11. juli 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Fikk sur melding av svigerinne at de hadde vært her, men bare mannen var hjemme og han jobbet ute så hadde ikke telefonen med seg så ringte ikke etter oss. Jeg var på besøk med barna. Skrev tilbake at hun kunne jo bare ringt selv, men da sa hun at det var tydelig at mannen ikke var interessert i besøk siden han ikke ringte etter oss. Jeg sa til henne senest igår at det ikke passet med besøk idag. Hva svarer jeg på det? Jeg var jo på besøk, kan ikke bare dra hjem for de kommer uanmeldt?! Anonymkode: 63ddc...ad0 Er det du med svigerfamilie som spiser som gale? Hvis det er det, så er det vel ikke så mye som går inn der i gården enn klar tale Anonymkode: 2078a...7c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå