GĂ„ til innhold

Facebook bursdag gratulasjon đŸ˜«


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at dette her er teit men jeg mÄ bare spÞrre om noen av dere har opplevd noe sÄnt? Kusina mi har bursdag idag og jeg gratulerte henne, hun har ikke likt det eller kommentert, mens alle andre har hun likt og kommentert.

Jeg blir litt satt ut, fordi vi har god kontakt og skjĂžnner ikke dette.

Anonymkode: 7827a...930

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tenkt at det var en glipp og ikke noen grunn til det.

Anonymkode: 00422...d5a

Skrevet

Det er utrolig vanskelig Ä holde oversikten nÄr det kommer inn typ 150 gratulasjoner i lÞpet av en dag. Tipper hun ikke aner at hun ikke har likt eller kommentert gratulasjonen din. 

Hvis dere har sÄ god kontakt ville jeg ringt henne, eller sendt en SMS eller PM i stedet... 

Anonymkode: 80d95...587

Skrevet

Det er nok bare en glipp

Skrevet

Hun har fÄtt ca 70 gratulasjoner gjennom dagen og alle er likt bortsett fra min.

No big deal bare litt satt ut.

 

hi

Anonymkode: 7827a...930

Skrevet

70 er ogsÄ styrere Ä holde oversikt over. 

Anonymkode: 80d95...587

Skrevet

Det er helt sikkert en glipp. 

Skrevet

Er det ikke mer personlig Ä sende kusina si en melding pÄ bursdagen eller spandere pÄ en telefon samtale ? Det er sÄ upersonlig med fb til nÊre venner og familie syns jeg

Anonymkode: f9122...cb1

Skrevet

FĂžlger man med pĂ„ sĂ„nt...?! Oi, jeg mĂ„ ha et travelt liv for slikt tenker jeg aldri over. Slapp av, og ikke overanalyser 😏

Anonymkode: a297d...f63

Skrevet

Alternativt demonstrerer hun at hun er sur for en upersonlig fb-gratulasjon i stedet for en telefon!

Anonymkode: cf5f7...372

Skrevet

Herregud, folk bryr seg altfor mye om sosiale medier 😳

Anonymkode: f6a4d...a62

Skrevet

Noen ganger dobbeltklikker jeg og det ender med en feil som ulikt. Ikke alltid jeg merker det. Eller sÄ har hun bare forglemt seg. Kanskje hun snikscrolla pÄ jobb og mÄtte legge fra seg litt fort. 

Ikke bruk tid pÄ det. Dere har en fint forhold, da er alt okidoki.

Anonymkode: e1d1c...cbf

Skrevet

Har du seriÞst gÄtt gjennom 70 gratulasjoner for Ä sjekke at din er den eneste som ikke er likt?

Med mindre kusinen din vanligvis er skikkelig passive aggressive, er nok dette kun en glipp.

Anonymkode: 5e9b8...5ad

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun har fÄtt ca 70 gratulasjoner gjennom dagen og alle er likt bortsett fra min.

No big deal bare litt satt ut.

 

hi

Anonymkode: 7827a...930

Har du lest gjennom 70 gratulasjoner til en annen enn deg selv for Ă„ sjekke om alle er likt? Og tellet dem??? Facebook har for stor betydning i livet ditt đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...