Gå til innhold

iPhone 7, grunn til å klage?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte den for snart et år siden. Nå er den så treg, det er flere apper jeg ikke får åpnet i det hele tatt, noen ganger får jeg ikke åpnet selve telefonen heller (virker som den er tom for strøm, selv om den ikke er det). 

Hva gjør jeg?

Betalte iver 10 000kr for den

Anonymkode: a211f...2c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, slik blir alle mobiler etter en stund

Anonymkode: e6d23...e29

Skrevet

Er det lenge siden du oppdatert programvaren? 

Anonymkode: d0197...2f1

Skrevet

Slett appen, og installer på nytt. Hjelper ikke det så trykker du på gjenopprette fabrikkinnstillingene , inne på innstillinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...