Anonym bruker Skrevet 11. juli 2017 #1 Skrevet 11. juli 2017 Kjøpte den for snart et år siden. Nå er den så treg, det er flere apper jeg ikke får åpnet i det hele tatt, noen ganger får jeg ikke åpnet selve telefonen heller (virker som den er tom for strøm, selv om den ikke er det). Hva gjør jeg? Betalte iver 10 000kr for den Anonymkode: a211f...2c8
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2017 #2 Skrevet 12. juli 2017 Nei, slik blir alle mobiler etter en stund Anonymkode: e6d23...e29
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2017 #3 Skrevet 12. juli 2017 Er det lenge siden du oppdatert programvaren? Anonymkode: d0197...2f1
Rivjernet Skrevet 12. juli 2017 #4 Skrevet 12. juli 2017 Slett appen, og installer på nytt. Hjelper ikke det så trykker du på gjenopprette fabrikkinnstillingene , inne på innstillinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå