Anonym bruker Skrevet 11. juli 2017 #1 Skrevet 11. juli 2017 En usikker jente lurer på om det mulig om hun kan være gravid, hver gang jeg har trodd at jeg kan være det så er det ikke sånn. Så begynner å miste håpet litt. Men jeg fikk mensen 2 dager for sent, uvanlig mens enn jeg pleier og ha. ( har mens i 6 dager) blødde masse i bare noen timer, og i 2 dager var så så vidt det kom noe som helst. Som er uvanlig for meg. Så mensen varte vel til sammen 3 dager. Den siste uka flyr jeg på do hele tiden, har nesten akkurat vært der så nå jeg løpe igjen. Veldig dårlig i magen, mye luft og treg mage. Ellers ikke noe mer. Vet ikke om dette har noe med det og gjøre men har også fått en del eksem blant annet på armene. Har ikke tatt noen test ennå, det er kanskje for tidlig.. Anonymkode: 01369...27a
Tovelov1 Skrevet 11. juli 2017 #2 Skrevet 11. juli 2017 Ønske om å bli gravid kan bli altoppslukende og man leter etter tegn over alt. Det er nok ikke annet å gjøre enn å ta en test. Lykke til 😊
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2017 #3 Skrevet 11. juli 2017 Om det du trodde var en mens ikke var en mens, så er det ikke for tidlig å ta en test. Om det var en uskyldig blødning tidlig i svangerskapet vil en test være positiv nå. De andre tingene du ramser opp kan være hva som helst, tror ikke du skal tolke og analysere så mye. Ta en test. Anonymkode: 8addd...b82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå