Gå til innhold

Hva tenker dere? Kompis. Har han sendt den meldingen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en fyr for ti år siden. Vi datet to ganger. Fant ut det ikke var noe der. I stede ble vi venner. Vi har lik humor og interesser og vi har vært bestevenner. 

For tre år siden møtte han en dame. Han fortalte at hun ikke likte vårt vennskap. Uansett. En kveld jeg var på byen sendte jeg han SMS og spurte om han var på jobb. Kun dette, er du på jobb? Fikk da en sur SMS der han skriver at han har KJÆRESTE og at det er upassende med slik kontakt. Jeg må finne andre å prate med på denne måten. Jeg ble skikkelig lei meg, vi har alltid kunne ringe og tekste hverandre. Totalt ulikt han å svare slik. Uansett jeg respekterte det. Trakk meg unna. 

Han er fortsatt i forhold med denne dama. I helgen ringte han meg i fylla. Og var skuffa og sur på meg fordi jeg bare hadde kutta han ut av livet mitt. Jeg sa bare at etter den sms'en visste jeg ikke hva jeg skulle gjøre. Han ANTE ikke hva jeg pratet om. Nektet og sa jeg fant på historier. Han ville aldri sendt meg en slik SMS. 

Siden han var full gadd jeg ikke diskutere. Men nå tenker jeg, kan det ha vært henne som sendte den. Den var faktisk totalt ulikt han å sende en slik SMS. Han ville ringt og sagt i fra, du, jeg tror vi skal trappe ned kontakten litt, Anna er usikker på deg og jeg er forelsket i henne. 

Jeg har SMS'en ennå. Jeg slettet den aldri så den ligger fortsatt på den gamle mobilen min. 

Hva tenker dere? La det bare fare eller konfrontere han med det?

Anonymkode: c0919...861

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du har spart på meldingen, ville jeg vist han den og bedt om en forklaring - og samtidig gitt en forklaring på hvorfor du trakk deg unna. Så ser du hva som skjer..

Det kan jo ha vært henne som sendte den, for 3 år siden var det vel ikke alle mobiler som hadde fingeravtrykk, og kjærester snapper jo opp kodemønster eller pin hvis de vil

Anonymkode: 5267c...9a0

Skrevet

Let it goooooo, let it goooooo! 

Anonymkode: b8c12...074

Skrevet

Det er altså ikke en stor deal. Jeg er selv i forhold. 

Men å få skylden for at vennskapet strandet er ikke OK kjenner jeg. 

Han skulle ringe meg til uka sa han. Får se om han ringer. 

HI

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Let it goooooo, let it goooooo! 

Anonymkode: b8c12...074

Hvorfor skal man alltid la slike ting fare? Hun "mistet en god venn pga en sms som vedkommende påstår å ikke ha sendt. Selvfølgelig burde hun nøste opp i dette og iallefall få en grei avslutning på vennskapet.

Anonymkode: 25ad6...c08

Skrevet

Er jo garantert dama som svarte på den meldingen og du burde jo ringt han for 3 år siden. På den annen side så burde jo han ringt deg og, for lenge siden, om det plaget han sånn at du forsvant 

Anonymkode: 25fa8...2b9

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er jo garantert dama som svarte på den meldingen og du burde jo ringt han for 3 år siden. På den annen side så burde jo han ringt deg og, for lenge siden, om det plaget han sånn at du forsvant 

Anonymkode: 25fa8...2b9

Meldingen var såpass krass at jeg ikke turde/gadd ringe. Ble veldig skuffet. 

Tenkte ikke tanken at andre kunne sendt den meldingen da. 

Nå i ettertid ser jeg at jeg burde ringt og spurt hva han mente. 

Regner med vi får oppklart dette hvis han ringer. Har ikke tenkt å ta dette opp selv, men ringer han må vi jo snakke om dette. 

HI

Skrevet

Hvis han ikke hadde sendt den meldingen, så er det jo merkelig at han ikke tok kontakt med deg i ettertid..

Anonymkode: de894...4d0

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis han ikke hadde sendt den meldingen, så er det jo merkelig at han ikke tok kontakt med deg i ettertid..

Anonymkode: de894...4d0

Han var i en nyforelsket fase da jeg fikk den. Han har ringt meg på natta to ganger etter den meldingen men da tok jeg ikke telefonen. Denne gangen var jeg ute selv så tok den da. 

HI

Skrevet

Klart det er hun som har sendt den, det tente jeg med en gang jeg leste hva det sto i den.

Anonymkode: 2bac8...18d

Skrevet

Deres form for kontakt er å ringe hverandre på natta når dere er ute på byen og fester???

En smule spesielt ja, skjønner at dama hans ikke ser på dette som et normalt venneforhold. 

Anonymkode: 4d41d...f69

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Deres form for kontakt er å ringe hverandre på natta når dere er ute på byen og fester???

En smule spesielt ja, skjønner at dama hans ikke ser på dette som et normalt venneforhold. 

Var det ditt bidrag?

Ser ingen grunn til å forklare hvordan vår kontakt har vært. 

Men som du sikkert forstår så endrer muligheten til å treffes, gjøre ting sammen og snakke i telefonen når man får et forhold. 

Men sånn generelt så sender jeg ofte melding til venner når jeg er på byen og spør om de er i nærheten, om jeg feks går forbi et sted jeg vet de bruker å være. 

Kanskje ikke normalt i din krets men i min er det slik. 

Og det at man sender disse meldingene utelukker ikke kontakt på dagtid. Mulig du er et enten eller menneske. Jeg er ikke det. 

Sånn, har du noe ytterligere å bidra med eller har du tenkt å komme med enda en verdiløs respons?

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Var det ditt bidrag?

Ser ingen grunn til å forklare hvordan vår kontakt har vært. 

Men som du sikkert forstår så endrer muligheten til å treffes, gjøre ting sammen og snakke i telefonen når man får et forhold. 

Men sånn generelt så sender jeg ofte melding til venner når jeg er på byen og spør om de er i nærheten, om jeg feks går forbi et sted jeg vet de bruker å være. 

Kanskje ikke normalt i din krets men i min er det slik. 

Og det at man sender disse meldingene utelukker ikke kontakt på dagtid. Mulig du er et enten eller menneske. Jeg er ikke det. 

Sånn, har du noe ytterligere å bidra med eller har du tenkt å komme med enda en verdiløs respons?

Jøss. Er du alltid så aggressiv når noen påpeker noe du ikke liker å høre?

Skrevet

Jeg skumleste, men er det slik å forstå at på 3 år så har han ringt deg 2 ganger? Begge gangene på natten? Den såkalte bestevennen din..?

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Klart det er hun som har sendt den, det tente jeg med en gang jeg leste hva det sto i den.

Anonymkode: 2bac8...18d

Jeg er også ganske sikker på at jeg hadde skjønt det allerede da den kom. Det lyser sjalu kjæreste lang vei.

Anonymkode: cf536...de1

Skrevet
1 time siden, Evablaum skrev:

Jeg skumleste, men er det slik å forstå at på 3 år så har han ringt deg 2 ganger? Begge gangene på natten? Den såkalte bestevennen din..?

Og så da? Det er vel da han har tøffet seg opp og tenkt at NÅ skal han ta praten om hvorfor de ikke er venner lengre.

Anonymkode: cf536...de1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...