Gå til innhold

Hvordan hadde dere reagert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen ble hentet av en kamerat kl. 17 i går fordi de skulle se på en bil mannen muligens skulle kjøpe. Kl. 21 ringte jeg for å høre hvordan det gikk. Skulle da kikke på en bil til.

Rundt midnatt skulle jeg legge meg og han var fortsatt ikke hjemme. Prøve å ringe, men fikk svarer. Sovnet og våknet igjen kl. 02. Ingen hjemme. Begynner nå å bli bekymret og ringer igjen. Går rett på svarer. Får ikke sove. Tida går og jeg blir mer og mer bekymret for at noe har skjedd. Ingen tar tlf.

Kl. 05 kommer han kjørende. Da har jeg vært redd og er forbanna. Han kommer inn som om ingenting har skjedd. Han kunne ikke skjønne hvorfor jeg ikke bare hadde sovet. Og hvis det hadde skjedd noe så ville jeg ha fått beskjed fra sykehus o.l. Han var strømtom, men kunne kontaktet meg fra kameratens mobil. Det hadde han ikke tenkt på en gang. Det virker som om han rett og slett ikke skjønner at det ikke går ann å være borte fra kl. 17-05 uten å kontakte meg. I følge han skulle han komme hjem litt utpå kvelden.

Det som bekymrer meg er at det virker som om han ikke helt skjønner dette. Han ser ikke på det som et problem. Det kan da ikke være normalt? Har vært flere lignende episoder gjennom tida.

Anonymkode: 0fff4...9c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe lignende skjedde her en eneste gang og mannen tok den med en gang, ellers hadde jeg ikke orker bo med han.

Gjør han det så ofte at du klarer innfinne deg med det som en vane og gi faen er det sikkert greit, men blir du som meg skikkelig redd blir du jo bare syk av det og må nesten ta hensyn til deg selv 

Anonymkode: cedef...933

Skrevet

Dere må bli enige om hvordan dere vil ha det, og du må være tydelig på hva som er absolutt minstekrav for meg. For meg ville det vært at han gav beskjed når han forstod at han kom til å bli mye senere enn han trodde, og i ditt tilfelle, at han ringte eller sendte en kjapp sms fra kameratens telefon. Da ville jeg visst at han kom til å bli sen, at alt stod bra til, og jeg ville hatt kameratens nummer i tilfelle. Slike ting som dette har mannen min gjort, også, men da har han altså gitt beskjed med en gang og holdt meg oppdatert via andres telefon. Og i ettertid har han kjøpt seg nødlader (selv om han innimellom glemmer den, også – distré person).

Anonymkode: 24443...f7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...