Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #1 Skrevet 10. juli 2017 Noen naboer (klarer ikke å høre hvem det er) men de spiller HØY musikk! Hvor lenge skal de få lov??? Anonymkode: e0599...492
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #2 Skrevet 10. juli 2017 Da kan det vel ikke være sååå høyt, om det ikke lar seg identifisere? Du kan jo tinge polisen og di du plages av naboens høye musikk, men at du ikke vet adressen de skal rykke ut til? For du greier ikke høre hvor det kommer fra? Seriøst? Anonymkode: 43443...faf
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #3 Skrevet 10. juli 2017 Jeg bor i et byggefelt med 143 boliger....Ja, det er seriøst at jeg ikke klarer å høre hvilken av disse boligene det gjelder. Jeg har nå ringt til politiet. Det holder jo at jeg oppgir min egen adresse, så finner de raskt ut hvor det kommer fra. Dette er 3 dje natten de spiller. Jeg skal på jobb imorgen klokken 07. Anonymkode: e0599...492
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2017 #4 Skrevet 11. juli 2017 Sjekk hvor musikken kommer fra. Du må sikkert gå ut for å høre det skikkelig. Ring på døra og spør høflig om de kan dempe lyden. Det ordner saken i de fleste tilfeller. Anonymkode: 6cb20...54f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå