Gå til innhold

Leve eller dø? Gravid uke 23-24


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

William ble tatt med keisersnitt lørdag 15.juli. Han har nå overlevd de tre første døgnene, som er mest kritiske ift hjerneblødning. 

Den 12-13.juli fikk jeg tilfeldigvis blindtarm betennelse!  Og ble opperert for det. Snakk om uflaks.

Nå har ting roet seg litt og jeg og mor føler oss litt tryggere på situasjonen.

William er en fighter, har vist mye livsgnist fra starten. Han har vært stabil store deler av tiden. Bitteliten 31cm 465gram. En av de minste de har hatt på prematur avdelingen i Stavanger.

Hilsen trådstarter

Anonymkode: a454e...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

William ble tatt med keisersnitt lørdag 15.juli. Han har nå overlevd de tre første døgnene, som er mest kritiske ift hjerneblødning. 

Den 12-13.juli fikk jeg tilfeldigvis blindtarm betennelse!  Og ble opperert for det. Snakk om uflaks.

Nå har ting roet seg litt og jeg og mor føler oss litt tryggere på situasjonen.

William er en fighter, har vist mye livsgnist fra starten. Han har vært stabil store deler av tiden. Bitteliten 31cm 465gram. En av de minste de har hatt på prematur avdelingen i Stavanger.

Hilsen trådstarter

Anonymkode: a454e...059

💕💕💕 lykke til! Hold oss gjerne oppdatert. Krysser alt av fingre og tær og håper virkelig på det beste. Hvilken uke ble han født i?

Anonymkode: 4569f...c19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til William, mamma og pappa.

 

Som tante til en liten fighter født i uke 24 så vet jeg at veien fremover blir humpete og lang, men hold motet oppe.

Min tantegutt er i dag en frisk og rask 5 åring. DET hadde vi aldri trodd når alt stod på som verst med hjerneblødninger i ulik grad og operasjoner og alt det stresset en liten kropp må gjennom når de er født så tidlig.

En lang og god støtteklem til dere begge to! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

William ble tatt med keisersnitt lørdag 15.juli. Han har nå overlevd de tre første døgnene, som er mest kritiske ift hjerneblødning. 

Den 12-13.juli fikk jeg tilfeldigvis blindtarm betennelse!  Og ble opperert for det. Snakk om uflaks.

Nå har ting roet seg litt og jeg og mor føler oss litt tryggere på situasjonen.

William er en fighter, har vist mye livsgnist fra starten. Han har vært stabil store deler av tiden. Bitteliten 31cm 465gram. En av de minste de har hatt på prematur avdelingen i Stavanger.

Hilsen trådstarter

Anonymkode: a454e...059

Dette var rørende å lese! Håper virkelig det går bra fremover. Ønsker dere lykke til videre. Sender dere en varm og god klem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

William ble tatt med keisersnitt lørdag 15.juli. Han har nå overlevd de tre første døgnene, som er mest kritiske ift hjerneblødning. 

Den 12-13.juli fikk jeg tilfeldigvis blindtarm betennelse!  Og ble opperert for det. Snakk om uflaks.

Nå har ting roet seg litt og jeg og mor føler oss litt tryggere på situasjonen.

William er en fighter, har vist mye livsgnist fra starten. Han har vært stabil store deler av tiden. Bitteliten 31cm 465gram. En av de minste de har hatt på prematur avdelingen i Stavanger.

Hilsen trådstarter

Anonymkode: a454e...059

Lykke til 💞 Ønsker dere alt godt!

Mener å ha lest at navnet betyr; sterk vilje :)

Anonymkode: 4ffc2...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad du ikke er min mann. Jeg hadde blitt rasende om min mann hadde utlevert mitt barns livs kamp på et anonymforum. Men, dere to har vel snakket og diskutert og er enig i at det er en lur ide 🙄

Anonymkode: fc9e3...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Anonym bruker said:

Glad du ikke er min mann. Jeg hadde blitt rasende om min mann hadde utlevert mitt barns livs kamp på et anonymforum. Men, dere to har vel snakket og diskutert og er enig i at det er en lur ide 🙄

Anonymkode: fc9e3...b04

Heldigvis er jo denne mannen et fritt individ som har lov til å dele sin historie med hvem han vil uten andres tillatelse. Det er da ikke verre at en mann spør etter råd i en så fortvilet situasjon, enn at kvinner utleverer familiesituasjoner her i det formål å søke råd? 

Men men. kjære TS! Så fantastisk at dere satset!! Ønsker dere alt det beste! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Snella1 skrev:

Heldigvis er jo denne mannen et fritt individ som har lov til å dele sin historie med hvem han vil uten andres tillatelse. Det er da ikke verre at en mann spør etter råd i en så fortvilet situasjon, enn at kvinner utleverer familiesituasjoner her i det formål å søke råd? 

Men men. kjære TS! Så fantastisk at dere satset!! Ønsker dere alt det beste! 

Det er da irrelevant om det er mannen eller damen. Like forkastelig begge deler. 

Anonymkode: fc9e3...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye som foreldre og masse lykke til videre. 

Jeg kjenner forresten en som ble født i uke 23 og var ca like stor som deres William er. Hun har ingen senskader, og er idag 20 år senere en oppegående og flott jente!

Anonymkode: 76891...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er da irrelevant om det er mannen eller damen. Like forkastelig begge deler. 

Anonymkode: fc9e3...b04

Kan du slutte å spre eder og galle i alle trådene her inne?? Har du virkelig så lite å ta deg til?

Anonymkode: 40e89...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med bittelille William!!

Fortsett gjerne å oppdatere oss. 

Anonymkode: 3afd1...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

William ble tatt med keisersnitt lørdag 15.juli. Han har nå overlevd de tre første døgnene, som er mest kritiske ift hjerneblødning. 

Den 12-13.juli fikk jeg tilfeldigvis blindtarm betennelse!  Og ble opperert for det. Snakk om uflaks.

Nå har ting roet seg litt og jeg og mor føler oss litt tryggere på situasjonen.

William er en fighter, har vist mye livsgnist fra starten. Han har vært stabil store deler av tiden. Bitteliten 31cm 465gram. En av de minste de har hatt på prematur avdelingen i Stavanger.

Hilsen trådstarter

Anonymkode: a454e...059

Lykke til💜💙💚! Ønsker dere alle alt godt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Vet ikke!! Utrolig vanskelig! Tror dere begge på kjenne på magefølelsen! Hva sier den? Se for deg begge valg og tygg på det lenge... hva føler du? Det KAN gå bra... klarer dere å leve med den uvissheten? Spørs litt på hvordan dere velger å vinkle dette: - "det kan gå bra, utviklingshemming og evt senskader får vi ta som det kommer! " eller -"50% sjanse for at barnet får det vanskelig i livet, unner vi barnet dette? Klarer vi å leve med problemene dette vil medføre?".... det siste vil dere kanskje ikke kunne svare på før barnet er her.... hvis jeg skal tippe (uten å 100% kunne svare fordi jeg ikke er der selv) tror jeg at jeg hadde beholdt og håpet på det beste. Deretter prøvd å instille meg på vanskelighetene som kan komme, forberedt meg det jeg kunne og heller tatt det som en bonus om det går bra... håper dere finner den løsningen som kjennes rett for dere begge...fortvilt situasjon. Masse styrke og gode tanker sendes din vei. Husk, du er sterkere enn du tror. Klem

Anonymkode: ce647...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad på deres vegne at dere tok valget om å la lille William leve. 50% er en meget god sjanse. For å være ærlig ville jeg faktisk ha tatt sjansen selv om den bare hadde vært 10%. Barna er det mest dyrebare man har ❤️

Ønsker dere alle lykke til!

Anonymkode: 9b1fc...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag sovnet gutten vår stille inn på mors kjærlige bryst, åtte dager gammel.

Ord er fattige, likeså følelser.

Han kjempet hardt og var tilsynelatende frisk og sterk hele tiden. Så oppstod irreversible komplikasjoner siste døgn og vi måtte la ham gå.

Takk for gode ord.

Mvh trådstarter.

Anonymkode: a454e...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

I dag sovnet gutten vår stille inn på mors kjærlige bryst, åtte dager gammel.

Ord er fattige, likeså følelser.

Han kjempet hardt og var tilsynelatende frisk og sterk hele tiden. Så oppstod irreversible komplikasjoner siste døgn og vi måtte la ham gå.

Takk for gode ord.

Mvh trådstarter.

Anonymkode: a454e...059

:hjerte:

Anonymkode: 2c69b...9e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertet mitt gråter for dere <3

Håper dere får all verdens støtte rundt dere nå og fremover, og at dere fikk noen gode stunder med William dere kan ta med dere videre som minner. 

Anonymkode: c18c1...48b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer ❤️

Ufattelig trist at lille William måtte dra så altfor tidlig. Bevar minnene og lag en minnebok med bilder og fot/håndavtrykk av han. Det vil hjelpe dere i sorgen videre. Jeg håper at dere vil få gleden av et annet barn senere!

 

Anonymkode: 9b1fc...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...