Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #1 Skrevet 10. juli 2017 Jeg er nå 13+6 gravid.. Jeg er så redd for å komme til neste ultralyd og få vite at de ikke finner hjertelyd\barnet har sluttet å vokse.. Var å fikk sjekk 11+6 da fikk jeg se en liten spire med bankende hjertet som til og med "vinket litt til meg"... <3 Har nå ingen graviditets symptomer (bortsett fra at jeg kaster opp av sterke\vonde lukter) Anonymkode: 56052...772
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #2 Skrevet 10. juli 2017 Hvis du skal gå resten av svangerskapet og engste deg uten å ha spesiell grunn til det, da blir ikke svangerskapet ditt noe godt. Hør om du får snakket med jordmor eller legen din om dette. Om det mot formodning ikke skulle gå bra, så er det en grunn til det, da var barnet trolig ikke levedyktig uansett. Men nå er du uke 13, nesten uke 14, og du har sett et bankende hjerte. Da er det ALL grunn til å tro at det går bra Bestem deg for at hvis det mot all formodning ikke skulle gå bra, så skal du forholde deg til det hvis det ev. skulle komme. Men så lenge du ikke har noen spesifikk grunn til å bekymre deg ekstra, så velg å fokusere positivt, velg å tro at dette går bra. Mest trolig så vil dette gå fint Snakk med fagfolk som kan hjelpe deg med den angsten du føler nå. Men det er også et valg fra din side, om du velger å fokusere på en angst på noe som trolig aldri vil skje, eller om du vil fokusere på det det er mest trolig vil skje - nemlig at du vil få et friskt og velskapt barn Prøv å stole på kroppen din. Den fungerer som den skal. Du er gravid, du slipper særlige plager - kroppen din gjør det den skal Anonymkode: 8322e...649
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #3 Skrevet 10. juli 2017 Vet hvordan det er! Sånn holdt jeg på i hele svangerskapet å følte meg hele tiden sikker på at jeg kom til å miste babyen min.Jeg betalte for utallig mange ultralyder selv bare for å se at alt var bra siden jeg hele tiden følte at noe var galt. Å det kunne være ting som at jeg ikke følte jeg var gravid,litt blod i trusen,at jeg ikke alttid kjente spark osv. Men jeg fikk en frisk og sunn gutt likevel,å nå er han faktisk blitt så stor at han skal begynne på skolen til høsten *stolt mamma* . Anonymkode: 9cc8c...7f9
meg-og-mine Skrevet 10. juli 2017 #4 Skrevet 10. juli 2017 Jeg har født 3 friske barn. Er selv overvektig i klassen fedme med bmi på 45. ( 116kg og 163cm) Jeg fødte før tiden med alle 3 men naturlige fødsler og ingen komplikasjoner hverken i svangerskap eller ved fødslene. Har heller aldri hatt en abort hverken frivillig eller ved spontanabort. Husk at fleste foster som dør i magen dør før uke 12, de har også misdannelser så det er oftest grunnen til det. Du har passert den kritiske fasen, dvs uke 12. Barn kan dø utenfor livmor også, det kan bli utsatt for ulykker, sykdommer osv osv. Stol på kroppen din at den gjør det den er skapt for å klare, det å skape et liv. Dette går helt fint. Millioner gjør dette heletiden. Lykke til
februarprins2013 Skrevet 12. juli 2017 #5 Skrevet 12. juli 2017 er helt vanlig og føle det gjort det selv
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2017 #6 Skrevet 12. juli 2017 Føler med deg, hadde det på samme måte😕 Anonymkode: 79176...df9
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2017 #7 Skrevet 12. juli 2017 Føler med deg, har det slik selv. Men er bare i uke 9 så frykten vokser for hver dag. Håper den avtar etter uke 12 eller 16 eller noe. Anonymkode: c3e8c...802
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå