Gå til innhold

erfaringer med stygge samlivsbrudd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått fra samboer. Vi krangler om barnefordeling, penger, ALT. Vi har vært 6 ganger på mekling, kommer ingen vei.

Noen som har vært i en tvist om barn, penger. Evt rettssak. Er livet ditt bedre nå? Tok all dritten slutt?

Anonymkode: 52b17...4a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ikke i rettssak, men det var nære på.. Her var det heftig det første året. BF flyttet og nektet å ha barna de første 6 mnd. Hovedproblemet her var samvær og at han helst ikke ville betale bidrag. I dag er barna voksne, og har nesten ingen kontakt med de. Jeg gav til slutt opp, og tenkte tapet var hans. Var tøft å oppdra de alene, men til syvende og sist var det han tap..

Slutt å krangle og sett barna først er mitt råd.

Anonymkode: 3b967...012

Skrevet

Flytta for 11 år siden. Kranglet om alt. Var på mekling, og 3 rettsforberedene møter. Han bestemte hvordan alt skulle være, men har ikke gjort en dritt for å holde på avtalene. Barnet har lidd under hans manglende evne til å samarbeide i alle år og nå har ungen fått nok og nekter å reise til han. Var på mekling for litt siden. Far mener jeg er et rasshøl som fortsatt "ikke er ferdig", mens han bare vil gå videre. Ser ikke hva han mener, men i hans verden ville null kontakt med meg vært det beste. Han skjelte meg ut, beskyldte meg for å nekte samvær, beskyldte meg for å slå barnet, være den som ødelegger. Når sannheten er at jeg har danset etter hans pipe i alle år. Men han ser det ikke. Han var altså så stygg mot meg, både i de årene vi var sammen og i årene etterpå. Endelig fikk jeg bedt han ryke og reise til helvete, og jeg er glad for at ungen ikke lenger vil dit. Synd selvsagt, men han beviser bare det jeg har ment i alle år, at han er en psykopat og jeg orker ikke lenger legge til rette for han. 

Anonymkode: 46bfb...7d6

Skrevet

Har ikke egenerfaring, men har erfaring gjennom jobb og hvordan dette påvirker barna. Barn som sliter med konsentrasjon, hukommelse, adferd (både utagering og ved å bli introverte), barn som setter sine egne behov til side for å glede foreldrene, barn som blir hengende etter på skolen, som blir sengevætere, oppleve utfordringer sosialt osv. Barna betaler ofte en høy pris pga. foreldrenes konflikter. Det er bare trist :(

Anonymkode: a9081...ab4

Skrevet

Det blir ikke bedre med mindre noen gir seg...

Noen må være villig til å svelge noen kameler, gi mer enn det får, for barnas skyld.

Anonymkode: 85e0f...e15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...