Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #1 Skrevet 10. juli 2017 Og ikke beholder barnet, har far noe krav på å få vite om det da? Om han heller ikke ønsker noe barn? Har havnet der nå at jeg kanskje er gravid. Han vil ikke ha noe barn og det skal ikke jeg ha heller. Men han vil på død og liv vite om resultatet?? MÅ jeg opplyse han? Anonymkode: 35206...456
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #2 Skrevet 10. juli 2017 Moralsk sett så er det rette å fortelle han hva du velger. Hvis ikke vil han sitte å lire på om han har er barn eller ikke resten av livet. Anonymkode: c1a61...087
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #3 Skrevet 10. juli 2017 Hvis du har sagt til han at du tror du er gravid etter du lå meg han så synes jeg du bør gi han beskjed om at du ikke er gravid. Har du ikke sagt noe om mistankene dine og ikke er gravid trenger du ikke å si noe. Anonymkode: 35a5e...d39
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #4 Skrevet 10. juli 2017 Jeg har sagt at det kan være en fare for det. Men jeg får ikke testet før om en uke. Han vil ikke ha barn Og jeg skal definitivt ikke ha flere barn. Det er ikke sånn at han kommer til å lure på om jeg er gravid eller ikke, vi jobber sammen så det ville han isåfall ha sett. Jeg bare forstår ikke hvorfor han vil vite. Og han kan ikke gi meg noe ordentlig svar annet enn at han vil... Anonymkode: 35206...456
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #5 Skrevet 10. juli 2017 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har sagt at det kan være en fare for det. Men jeg får ikke testet før om en uke. Han vil ikke ha barn Og jeg skal definitivt ikke ha flere barn. Det er ikke sånn at han kommer til å lure på om jeg er gravid eller ikke, vi jobber sammen så det ville han isåfall ha sett. Jeg bare forstår ikke hvorfor han vil vite. Og han kan ikke gi meg noe ordentlig svar annet enn at han vil... Anonymkode: 35206...456 Hvis du først har opplyst han om at du kanskje er gravid synes jeg absolutt du bør si ifra når du får svar. Dersom du ikke ønsker å dele denne informasjonen burde du heller holdt kjeft i utgangspunktet. Anonymkode: b2066...8e8
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #6 Skrevet 10. juli 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis du først har opplyst han om at du kanskje er gravid synes jeg absolutt du bør si ifra når du får svar. Dersom du ikke ønsker å dele denne informasjonen burde du heller holdt kjeft i utgangspunktet. Anonymkode: b2066...8e8 Joda, men han spurte nå under akten, og med promille på ca 2.5 var det ikke nødvendigvis sånn at filteret var så stort. Da hadde vi jo aldri havnet der i utganspunktet... men men. Jeg får informere han da, når den tid kommer Anonymkode: 35206...456
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #7 Skrevet 10. juli 2017 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Joda, men han spurte nå under akten, og med promille på ca 2.5 var det ikke nødvendigvis sånn at filteret var så stort. Da hadde vi jo aldri havnet der i utganspunktet... men men. Jeg får informere han da, når den tid kommer Anonymkode: 35206...456 Han spurte om det var en fare for at du kanskje var gravid under akten? Eller HÆ? Han vet vel at man kan bli gravid uten prevensjonsmiddel vel? Hadde bare sagt; slapp av, du skal ikke bli far.. Anonymkode: bac58...3ba
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #8 Skrevet 10. juli 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han spurte om det var en fare for at du kanskje var gravid under akten? Eller HÆ? Han vet vel at man kan bli gravid uten prevensjonsmiddel vel? Hadde bare sagt; slapp av, du skal ikke bli far.. Anonymkode: bac58...3ba Haha nei, han spurte om jeg brukte prevensjon og jeg sa nei. Mandagen etter snakket vi sammen og jeg sa at det var passe pinlig å kjøpe angrepille, og sa at jeg trodde eggløsning allerede hadde vært så det kunne jo være fare for at jeg var blitt gravid tross pilla. Men nå får jeg nå bare vente og se da, jeg orker ikke lage noe stort nummer ut av det, men han er redd han skal miste jobben. Jeg har ikke noe planer om å fortelle dette til noen så ja, han kan slappe av. Han skal ikke bli pappa og han får beholde jobben Anonymkode: 35206...456
Evablaum Skrevet 10. juli 2017 #9 Skrevet 10. juli 2017 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Haha nei, han spurte om jeg brukte prevensjon og jeg sa nei. Mandagen etter snakket vi sammen og jeg sa at det var passe pinlig å kjøpe angrepille, og sa at jeg trodde eggløsning allerede hadde vært så det kunne jo være fare for at jeg var blitt gravid tross pilla. Men nå får jeg nå bare vente og se da, jeg orker ikke lage noe stort nummer ut av det, men han er redd han skal miste jobben. Jeg har ikke noe planer om å fortelle dette til noen så ja, han kan slappe av. Han skal ikke bli pappa og han får beholde jobben Anonymkode: 35206...456 Hva er dette for et sykt opplegg?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #10 Skrevet 10. juli 2017 31 minutter siden, Evablaum skrev: Hva er dette for et sykt opplegg? Opplegg? Jeg var på fylla med kollegaen min, vi hadde sex, og nå er han redd han har gjort meg gravid og derfor kommer til å miste jobben. Sykt kan du gjerne kalle det, men det var nå sånn det ble. Anonymkode: 35206...456
Evablaum Skrevet 10. juli 2017 #12 Skrevet 10. juli 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Opplegg? Jeg var på fylla med kollegaen min, vi hadde sex, og nå er han redd han har gjort meg gravid og derfor kommer til å miste jobben. Sykt kan du gjerne kalle det, men det var nå sånn det ble. Anonymkode: 35206...456 Hvorfor skulle han miste jobben?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #13 Skrevet 10. juli 2017 11 minutter siden, Evablaum skrev: Hvorfor skulle han miste jobben? Han er paranoid! Derfor har han hetta og er redd. Jeg snakker ikke med noen om det og det gjør ikke han heller. Vi kan ikke ha noe forhold til kollegaer og det vet han, derfor litt angst nå. Anonymkode: 35206...456
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #14 Skrevet 10. juli 2017 Hvorfor kan dere ikke ha et forhold til kollegaer? Har ledelsen bestemt det? Anonymkode: d7080...515
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #15 Skrevet 10. juli 2017 Du BØR DET JA.. For barnets skyld Anonymkode: 64860...c8f
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #16 Skrevet 10. juli 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor kan dere ikke ha et forhold til kollegaer? Har ledelsen bestemt det? Anonymkode: d7080...515 Ja. Men vi skal nå ikke ha noe forhold heller! Anonymkode: 35206...456
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #17 Skrevet 10. juli 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Haha nei, han spurte om jeg brukte prevensjon og jeg sa nei. Mandagen etter snakket vi sammen og jeg sa at det var passe pinlig å kjøpe angrepille, og sa at jeg trodde eggløsning allerede hadde vært så det kunne jo være fare for at jeg var blitt gravid tross pilla. Men nå får jeg nå bare vente og se da, jeg orker ikke lage noe stort nummer ut av det, men han er redd han skal miste jobben. Jeg har ikke noe planer om å fortelle dette til noen så ja, han kan slappe av. Han skal ikke bli pappa og han får beholde jobben Anonymkode: 35206...456 Jeg håper du tok angrepillen likevel! Er tross alt mer "pinlig" å ta abort enn å kjøpe en angrepille. Anonymkode: 713b4...e23
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #18 Skrevet 10. juli 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg håper du tok angrepillen likevel! Er tross alt mer "pinlig" å ta abort enn å kjøpe en angrepille. Anonymkode: 713b4...e23 Det gjorde jeg selvsagt Anonymkode: 35206...456
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #19 Skrevet 10. juli 2017 Hvilken type jobb er det dere har da? Er han sjefen din og ikke har lov til å ha et forhold med noen han har lederansvar for? Du bør informere han siden dere har snakket om det. Om det var et ons med en som du ikke hadde snakket med det om og du uansett ikke ville ha barn så tenker jeg du ikke hadde trengt å si noe. På den andre siden så kan det være lurt å gi tilbakemelding om man blir gravid med ons - og la mannen svette en stund før man sier man velger abort. Kanskje noen menn da kan skremmes til å velge prevensjon også med ons. Å spørre om dama bruker prevensjon midt i akten er jo bare idioti (av begge, men mest mannen), mannen har ansvar for å beskytte seg selv, både mot å bli uønsket far og ikke minst for å beskytte begge mor seksuelt overførbare infeksjoner! Anonymkode: 86292...d0a
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #20 Skrevet 10. juli 2017 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvilken type jobb er det dere har da? Er han sjefen din og ikke har lov til å ha et forhold med noen han har lederansvar for? Du bør informere han siden dere har snakket om det. Om det var et ons med en som du ikke hadde snakket med det om og du uansett ikke ville ha barn så tenker jeg du ikke hadde trengt å si noe. På den andre siden så kan det være lurt å gi tilbakemelding om man blir gravid med ons - og la mannen svette en stund før man sier man velger abort. Kanskje noen menn da kan skremmes til å velge prevensjon også med ons. Å spørre om dama bruker prevensjon midt i akten er jo bare idioti (av begge, men mest mannen), mannen har ansvar for å beskytte seg selv, både mot å bli uønsket far og ikke minst for å beskytte begge mor seksuelt overførbare infeksjoner! Anonymkode: 86292...d0a Klart det kludret det litt til at vi er kollegaer. Vi har policy på at forhold ikke er tillatt (igjen, vi skal ikke ha noe forhold, dette var kun en fyllegreie) da må isåfall den ene bytte arbeidssted osv osv. Og hadde dette blitt kjent hadde det vært han som måtte ha gått. Men uansett ikke noe å tenke på for verken han eller meg da forhold ikke er aktuelt. Vi må sees hver dag så tror jeg skal la være å få han til å svette. Vi er gode venner og jeg vil la det forbli sånn. Får snakke med han når jeg har testa. Uansett resultat Anonymkode: 35206...456
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #21 Skrevet 10. juli 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Klart det kludret det litt til at vi er kollegaer. Vi har policy på at forhold ikke er tillatt (igjen, vi skal ikke ha noe forhold, dette var kun en fyllegreie) da må isåfall den ene bytte arbeidssted osv osv. Og hadde dette blitt kjent hadde det vært han som måtte ha gått. Men uansett ikke noe å tenke på for verken han eller meg da forhold ikke er aktuelt. Vi må sees hver dag så tror jeg skal la være å få han til å svette. Vi er gode venner og jeg vil la det forbli sånn. Får snakke med han når jeg har testa. Uansett resultat Anonymkode: 35206...456 Håper du får negativ test da, siden du har tatt angrepillen Til neste bytur - ha en kondom eller fire i vesken Anonymkode: 86292...d0a
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #23 Skrevet 10. juli 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Håper du får negativ test da, siden du har tatt angrepillen Til neste bytur - ha en kondom eller fire i vesken Anonymkode: 86292...d0a Ja det får jeg da for Guds skyld håpe!! Hahah tror jeg skal droppe en Evt neste gang Anonymkode: 35206...456
Tvillingmamma2020 Skrevet 10. juli 2017 #24 Skrevet 10. juli 2017 (endret) 9 minutter siden, Evablaum skrev: Hvorfor må HAN gå? Endret 10. juli 2017 av Hottendott
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #25 Skrevet 10. juli 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja det får jeg da for Guds skyld håpe!! Hahah tror jeg skal droppe en Evt neste gang Anonymkode: 35206...456 He-he... mente ikke neste gang med han, mente med en ev. ny mann Sikkert lurt at du og kollegaen holdere dere unna hverandre i fylla fremover Anonymkode: 86292...d0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå