Gå til innhold

Hva kan feile meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Symptomer :

Prikking/nummen i tomler og storetær, kommer og går

Stort søvnbehov, kunne nok sovet 12 timer pr dag (får bare sovet 6-7). Lite energi.

Hjertebank/ekstraslag 

Leamus/rykninger, spesielt rundt øynene

"Trykk" /merkelig følelse under venstre ribbein.

Det har liksom bare ballet på seg med flere småting, ble en lang liste det her. Jeg skal gå til lege, men det blir ikke før etter ferien.

Anonymkode: a5737...6d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stress

Vitamin eller mineralmangel

Stoffskifteproblemer

Utbrent

Overvekt/undervekt

Angst

Anonymkode: 4dd9a...ebb

Skrevet

Glemte at jeg veksler mellom å fryse og svette... Selv mistenker jeg jern eller b12-mangel, evt stoffskifte. Synes ikke det andre du nevner passer.

HI

Anonymkode: a5737...6d2

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Stress

Vitamin eller mineralmangel

Stoffskifteproblemer

Utbrent

Overvekt/undervekt

Angst

Anonymkode: 4dd9a...ebb

Du skrev det jeg hadde tenkt å nevnt. I tillegg kan div. infeksjoner gi lignende symptom hvis det er nevrologi involvert. Samme med visse nevrologiske sykdommer.

Hi, det er umulig å si, det kan være hva som helst, egentlig. Du må bare bestille deg en time til legen og få en utredning.

Anonymkode: a7064...ec0

Skrevet

Du sover for lite. Jeg får symptomer på alle sykdommer i verden når jeg sover for lite. Nå sover jeg mye mer og svært mange av de fysiske symptomene er borte.

Anonymkode: b9bfc...893

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du sover for lite. Jeg får symptomer på alle sykdommer i verden når jeg sover for lite. Nå sover jeg mye mer og svært mange av de fysiske symptomene er borte.

Anonymkode: b9bfc...893

Samme her.

Anonymkode: 3dc5a...845

Skrevet

Du sover for lite, tenker jeg. Legg deg tidligere, vær i seng til kl 22,'da er det åtte timer fram til kl 06, en tid på døgnet det er ganske vanlig å stå opp. 

Dessuten: drikk vann og spis sunt og greit, legg vekt på mat om morgenen og formiddagen, mindre mot kvelden. 

Anonymkode: f6361...daf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...