Gå til innhold

Hvordan få han til å bli skikkelig..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Betatt av meg???

I mange år har vi flørtet på jobb. Han er noen år yngre enn meg og er akkurat ferdig med videre utdannelse. Vi har ikke møttes mye på de siste 2 årene. Bare få hyggelige meld til hverandre. Jeg var i bursdag i helgen og jeg ringte han veldig sent natt til søndag😂🙈. Jeg hadde bestilt hotellrom til meg selv og der endte vi opp🙈. 

Det var skikkelig match i sengen etc..... ingen av oss blir særlig fort forelsket, men..... han er utrolig interessant person og jeg vil prøve nå å se om det kan bli noe mer etterhvert. 

Hvordan får jeg han mer interessert i meg, altså hvordan kan sommerfuglene blomstre? Jeg har ikke sendt han meld etter natten vår🙈 hihi...

Hvordan kan jeg gå fram nå? Tar imot alle tips😊 Hilsen HI 

Anonymkode: 61209...939

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ikke noen til å bli interessert i deg, enten er det kjemi nok mellom dere, eller så er det det ikke.

Om dere begge er single så er det vel bare å ta kontakt med ham igjen, hør om han vil finne på noe en dag.

Mulig han tror du ikke er ute etter noe mer fordi han er yngre enn deg. Men generelt sett så vil en mann som er interessert nok vise det. Viser han det ikke er han mest trolig ikke interessert nok.

Høres egentlig litt "fjortis" ut hele opplegget. Dere flørter uten noe mer, dere havner i seng og har sex, men ingen tar kontakt etterpå...

Foreslå å møtes en dag.

Anonymkode: 6a17c...74d

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du får ikke noen til å bli interessert i deg, enten er det kjemi nok mellom dere, eller så er det det ikke.

Om dere begge er single så er det vel bare å ta kontakt med ham igjen, hør om han vil finne på noe en dag.

Mulig han tror du ikke er ute etter noe mer fordi han er yngre enn deg. Men generelt sett så vil en mann som er interessert nok vise det. Viser han det ikke er han mest trolig ikke interessert nok.

Høres egentlig litt "fjortis" ut hele opplegget. Dere flørter uten noe mer, dere havner i seng og har sex, men ingen tar kontakt etterpå...

Foreslå å møtes en dag.

Hehehe..... takk for svar👌😊 Skal foreslå å møtes jeg😊 Hilsen HI 

Skrevet

Den korteste veien til en manns hjerte er gjennom magen. Inviter ham hjem til deg på middag. Lag noe skikkelig godt og sensuelt. Ha god vin, gode råvarer, lag mat sammen, opplev smakene og hverandre ... 

Forrett: Østets m/presset sitron og Tabasco + champagne 

Hovedrett: Blodig biff m/tilbehør

Dessert: Jordbær dyppet i sjokolade 

Skrevet
1 time siden, MammantilNurket skrev:

Den korteste veien til en manns hjerte er gjennom magen. Inviter ham hjem til deg på middag. Lag noe skikkelig godt og sensuelt. Ha god vin, gode råvarer, lag mat sammen, opplev smakene og hverandre ... 

Forrett: Østets m/presset sitron og Tabasco + champagne 

Hovedrett: Blodig biff m/tilbehør

Dessert: Jordbær dyppet i sjokolade 

Oj!!!!! Tusen takk for supert svar😊 Det er så sant! Har du noen tips til hvordan jeg kan formulere en invitasjon til han på melding??? 🙈 jeg er så dårlig på det der føler jeg😂hilsen hi

Skrevet

Vær direkte: Begynn med å takke for sist, fortell han at du koste deg veldig og inviter ham på middag. Enkelt og greit.

Sjekk at han ikke har noen allergier (inmarri dumt hvis han har skalldyrallergi og går i anafylaktisk sjokk etter å ha fortært østersene). 

Alle (nesten i alle fall) menn liker øl. Finn ut hva som er favorittmerket hans og server ham det mens dere tilbereder maten sammen. Sørg for avslappet stemning med god musikk og importøl rett fra flasken. 

NB: vær passelig forberedt slik at han får se deg i aksjon på kjøkkenet - samtidig som du fremstår som ekstremt rutinert i kjøkkenveien.

Ta ham i mot på kjøkkenet ditt med avklippede denimshorts, hvit tanktop (uten BH!) og solbrun hud. Vær barbent m/velpleide føtter og røde tånegler. Naturlig sminke, håret løst med et silkeskjerf bundet rundt eller en fin flette. Vær moderat med bruk av smykker.

Østers er alltid en vinner! De er ikke vanskelige å åpne - bruk østerskniv og et kjøkkenhåndkle. Sjekk instruksjonesvideoer på YouTube 😊

Kjøttet griller dere sammen med sesongens grønnsaker. Her kan du jo kjøre på med asparges, sopp fylt med urter og smør, søtpotet ...

Jordbærene bærer (pun intended) seg selv ...

Lykke til 😊😊

Skrevet
55 minutter siden, MammantilNurket skrev:

Vær direkte: Begynn med å takke for sist, fortell han at du koste deg veldig og inviter ham på middag. Enkelt og greit.

Sjekk at han ikke har noen allergier (inmarri dumt hvis han har skalldyrallergi og går i anafylaktisk sjokk etter å ha fortært østersene). 

Alle (nesten i alle fall) menn liker øl. Finn ut hva som er favorittmerket hans og server ham det mens dere tilbereder maten sammen. Sørg for avslappet stemning med god musikk og importøl rett fra flasken. 

NB: vær passelig forberedt slik at han får se deg i aksjon på kjøkkenet - samtidig som du fremstår som ekstremt rutinert i kjøkkenveien.

Ta ham i mot på kjøkkenet ditt med avklippede denimshorts, hvit tanktop (uten BH!) og solbrun hud. Vær barbent m/velpleide føtter og røde tånegler. Naturlig sminke, håret løst med et silkeskjerf bundet rundt eller en fin flette. Vær moderat med bruk av smykker.

Østers er alltid en vinner! De er ikke vanskelige å åpne - bruk østerskniv og et kjøkkenhåndkle. Sjekk instruksjonesvideoer på YouTube 😊

Kjøttet griller dere sammen med sesongens grønnsaker. Her kan du jo kjøre på med asparges, sopp fylt med urter og smør, søtpotet ...

Jordbærene bærer (pun intended) seg selv ...

Lykke til 😊😊

😂😂😂 Dette kan du altså!!!😃👌 Ha! Han liker rødt, vet jeg👌 Dette skal jeg gjøre. Det verste man kan  få høre er jo 《Nei, takk. Det passer ikke》🙈😊 Tusen takk for utfyllende svar😎

Hilsen Hi

Skrevet

Jeg fanget Kjæresten min omtrent slik.  Jeg falt pladask. Denne mannen MÅTTE jeg ha - satte alle kluter til og brukte hvert knep i boken: mat sammen med god drikke, omsorg og varme. Dette sammen med kombinasjonen av sex-gudinne og "The Girl Next Door" funket som bare pokker 😊😊 

Vi har nå vært sammen i seks år og har Herr Nurk på 4 år.

Skrevet
På 10.7.2017 den 14.38, Anonym bruker skrev:

Foreslå å møtes en dag.

Typisk jentesvar å si. Klart man kan oppmuntre en mann/person til å bli interessert i noe mer enn et ligg. Det handler om å by på seg selv og invitere til å bli bedre kjent. Tåpelig å si at det ikke er vits i å prøve på det. 

Enig MammantilNurket. 

Anonymkode: f0b33...f1f

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Typisk jentesvar å si. Klart man kan oppmuntre en mann/person til å bli interessert i noe mer enn et ligg. Det handler om å by på seg selv og invitere til å bli bedre kjent. Tåpelig å si at det ikke er vits i å prøve på det. 

Enig MammantilNurket. 

Anonymkode: f0b33...f1f

Det er snakk om en grunnleggende interesse for noe mer, er den ikke der så er den ikke der. Er den der så kan man selvfølgelig forsøke å hale ham inn på ulike måter - derfor ba jeg også Hi om at hun burde kontakte ham (men det leste du vel ikke).

Skrevet

Jeg fanget Kjæresten min omtrent slik.  Jeg falt pladask. Denne mannen MÅTTE jeg ha - satte alle kluter til og brukte hvert knep i boken: mat sammen med god drikke, omsorg og varme. Dette sammen med kombinasjonen av sex-gudinne og "The Girl Next Door" funket som bare pokker 😊😊 

Hehehehe 😂😂 Nå fikk du meg til å le. Noe så herlig🌞 Har ennå ikke turte å sende meld, men nå gjør jeg det! 🙈🙈🙈

Skrevet

Hei😊 Takk for sist. Jeg koste meg skikkelig! Jeg har lyst å lage middag til deg en dag. Får jeg det? 

Hva med en slik meld til han?😊

Skrevet

Pliiiis hold oss oppdatert, da! Jeg sitter og teller på knappene selv mtp å sende ei melding til en fyr jeg liker kjempegodt, så jeg er utrolig spent på hvordan det går med deg :-)

Anonymkode: 951c6...c8c

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei😊 Takk for sist. Jeg koste meg skikkelig! Jeg har lyst å lage middag til deg en dag. Får jeg det? 

Hva med en slik meld til han?😊

Supert! Kjør på 😊😊

Skrevet

Du kan gjøre det mye enklere enn det. Ring og si at du ikke kan glemme den natta dere hadde. Be han komme, knull vettet ut av han og server han kaffe og vafler på senga neste morgen. Garantert suksess!

Anonymkode: b203c...5f3

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Pliiiis hold oss oppdatert, da! Jeg sitter og teller på knappene selv mtp å sende ei melding til en fyr jeg liker kjempegodt, så jeg er utrolig spent på hvordan det går med deg :-)

Anonymkode: 951c6...c8c

Hehehe så hyggelig😁 Vet du.... jeg sendte meld tidligere i kveld😃 Jeg skrev: Takk for sist. Jeg koste meg skikkelig! Jeg har lyst å lage middag til deg en dag. Får jeg? Klem.

Tilbake fikk jeg at han hygget seg han også og at middag hadde vært koselig. Han var opptatt denne uken så vi skal ta det senere🤗.

Det vil jeg jo tro er positivt!?😊

Så kjør på! Send han en meld.🤗🤗🤗 Lykke til og jeg heier på deg😁

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du kan gjøre det mye enklere enn det. Ring og si at du ikke kan glemme den natta dere hadde. Be han komme, knull vettet ut av han og server han kaffe og vafler på senga neste morgen. Garantert suksess!

😂😂😂😂 Sinnsykt bra! Han kommer på middag, ser det ut som. Jeg skal garantert gi han og bonusen må jo da bli vafler og kaffe på sengen til frokost. Den nailer jeg😂😂

Skrevet
4 timer siden, MammantilNurket skrev:

Supert! Kjør på 😊😊

Ha! Meld satt den😎 Hilsen HI

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tror dette funker best om han er glad i sex.  Og det rekner jeg med han var?

Anonymkode: 8b1ad...efd

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Håper alle er glad i sex?😊 Han kommer på middag også 🤗 Det betyr jo enda mer sex😂 Hilsen HI 

Skrevet

Hei hei dere😊 Litt oppdatering fra HI her:

Som sagt så skrev han tilbake at han syns middag høres koselig ut. Jeg sendte en melding i dag hvor jeg lurte på om han kan ta middag neste fredag. Har ikke fått svar ennå.... så titter jeg bare innom face og statusen hans var at han ikke har tlf ut morgendagen og kontakt meg her. Skal jeg vente eller sende samme meldingene han der??🤔 what to do??

Hilsen HI 

Skrevet
22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei hei dere😊 Litt oppdatering fra HI her:

Som sagt så skrev han tilbake at han syns middag høres koselig ut. Jeg sendte en melding i dag hvor jeg lurte på om han kan ta middag neste fredag. Har ikke fått svar ennå.... så titter jeg bare innom face og statusen hans var at han ikke har tlf ut morgendagen og kontakt meg her. Skal jeg vente eller sende samme meldingene han der??🤔 what to do??

Hilsen HI 

Da ville jeg ha ventet til han hadde tlf igjen. Ellers virker du desp. Det er jo over en uke til neste fredag. Det holder at du har sendt meldinger på telefonen 👍🏻

Skrevet
8 minutter siden, mirakela skrev:

Da ville jeg ha ventet til han hadde tlf igjen. Ellers virker du desp. Det er jo over en uke til neste fredag. Det holder at du har sendt meldinger på telefonen 👍🏻

Enig i denne

Anonymkode: 867b2...644

Skrevet
1 time siden, mirakela skrev:

Fillern!!!!!!!! 🙈🙈🙈 Da håper jeg at jeg ikke har dumma meg skikkelig ut😓😕 Sendte meld på face......sender INGENTING før han svarer nå. Phu...😧 Hilsen HI

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fillern!!!!!!!! 🙈🙈🙈 Da håper jeg at jeg ikke har dumma meg skikkelig ut😓😕 Sendte meld på face......sender INGENTING før han svarer nå. Phu...😧 Hilsen HI

Haha :-) Du får håpe han syns det er sjarmerende at du er så ivrig at du ikke klarer å holde hendene unna ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...