Gå til innhold

Gravidbelte til bil?


Milisa

Anbefalte innlegg

Er det mange her som bruker det? Eller bruker dere bare vanlig bilbelte? Lurer på om jeg skal gå til innkjøp av det, eller om det er like sikkert å bruke bilbelte på rett vis? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker det av komfort, og fordi beltet lett kan skli litt for mye opp så for sikkerhet også :) 
Om man velger å ikke bruke det så er det veldig viktig å stramme beltet godt til og ha det så lavt over hoftene som mulig. (det er det ellers også, men de aller fleste slurver stygt her...) 

Anonymkode: f9a8a...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar dere, jeg bruker bare vanlig bilbelte nå, og prøver å være nøye med å legge det riktig og stramme godt til, men er jo så redd for å ikke sikre godt nok eller at beltet skal skli opp ja....Hmm jeg vurderer gravidbelte,synes de var dyre der jeg kikka på de, men samtidig så er jo mageboeren viktigere enn penger :tongue: men var nødvendigheten jeg har fundert på. Aner meg at vanlig bilbelte brukt riktig er like trygt ja, men så aner det meg at komforten kan være bedre med gravidbelte :tongue: kjører en del bil, så jeg må finne ut av dette, siden magen har begynt å poppe frem en del mer :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 11.7.2017 den 0.53, Milisa skrev:

Takk for svar dere, jeg bruker bare vanlig bilbelte nå, og prøver å være nøye med å legge det riktig og stramme godt til, men er jo så redd for å ikke sikre godt nok eller at beltet skal skli opp ja....Hmm jeg vurderer gravidbelte,synes de var dyre der jeg kikka på de, men samtidig så er jo mageboeren viktigere enn penger :tongue: men var nødvendigheten jeg har fundert på. Aner meg at vanlig bilbelte brukt riktig er like trygt ja, men så aner det meg at komforten kan være bedre med gravidbelte :tongue: kjører en del bil, så jeg må finne ut av dette, siden magen har begynt å poppe frem en del mer :wub:

Se på Finn.no, der får du kjøpt de til 1/3 av prisen :) 

Anonymkode: f9a8a...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte det for komfortens skyld forrige uke, og kan altså ikke fatte at jeg ikke gjorde det før (er 23 uker på vei). Det var verdt hver eneste krone. Betalte 399, syns absolutt ikke det var dyrt. 

Anonymkode: 32b62...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg brukte kun vanlig bilbelte. La de så lavt som mulig under magen og mellom brystene/over magen og strammet godt. Var en hendelse der vi måtte bråbremse og det gikk helt fint, kjente ikke noe press på magen. Var ca 8 mnd på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...