Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #1 Skrevet 10. juli 2017 Får masse reklame av det, av en på Facebook, uten å spørre først. Selv etter at jeg har takket nei! Ble deretter spurt om kortnr, passord, fødselsdato, adresse, you name it..... Takket nei igjen. Så kom det masse reklame igjen. Tok det opp med en som kjenner henne. Hun hadde visstnok bare fått beskjed om å gjøre dette...?? Det er så frekt, har ikke ord!! Dessuten skrev hun at pengene gikk til misjon og guds rike.......................................Blir helt svett jeg........... Og man sender faktura, det er det som er normalt, ikke KORTNR. og PASSORD!!!! Hva tenker dere? Anonymkode: f0179...81c
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #2 Skrevet 10. juli 2017 Er det ikke body wraps de selger? Bare tull alt sammen. Blokker denne vennen hvis hun ikke gir seg. Anonymkode: db675...efb
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #3 Skrevet 10. juli 2017 Ja det er Body Wraps... Hun har sluttet å sende nå. Var utrolig irriterende. HI Anonymkode: f0179...81c
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #4 Skrevet 10. juli 2017 Hvorfor blander hun misjon og guds rike oppi det her? Hun kan ikke være helt god i hodet? Trekkfullt mellom ørene? Anonymkode: db675...efb
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #5 Skrevet 10. juli 2017 Ja jeg vet...det er helt på trynet. Påstår at hun hjelper søsteren sin med å få bonus også..... Så alt er bare surr. Hun er ekstremt kristen og legger ut masse om Jesus og Gud. Dette er kjæresten til en gammel venn av meg. Har lyst å slette....Virker som hun er en svindler............... HI Anonymkode: f0179...81c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå