Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #1 Skrevet 9. juli 2017 Noen erfaringer, verdt pengene? Skal til kolmården, som er 2 timer nord for vrimmelby, og vurderer å kjøre innom Astrid Lindgrens verden, blir da en dag i dyreparken og en dag i Astrid Lindgrens verden. Er det verdt turen? Barna er 2, 4, 11 og 15 år. Anonymkode: a9eff...833
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #2 Skrevet 9. juli 2017 Må tilføye at turen nedover er ca 12 timer hjemmefra, så er ikke noe vi gjør hvert år. Anonymkode: a9eff...833
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #3 Skrevet 9. juli 2017 Det er helt fantastisk! Vi er der hvert år, og er 2 dager i parken. Men barna bør kjenne til historiene, elle være interessert i teater. Det er ikke noen karuseller eller andre ting der, det er en teaterpark, og man går rett inn i eventyret. Anonymkode: 98b6e...a24
soleia Skrevet 9. juli 2017 #4 Skrevet 9. juli 2017 Definitivt verd det om barna kjenner ein del av historiene. Mine var berre 4 og 6 då vi var der,og både store og små kosa seg. Er fredeleg og roleg, ingen karusellar og action, men det foregår små skodespel fleire stader i parken.
Solstråle92 Skrevet 9. juli 2017 #5 Skrevet 9. juli 2017 Jeg var der som barn selv. Kjekkeste plassen jeg viste om. Var der flere ganger😃 Verdt å nevne at jeg virkelig har vokst opp med Astrid Lindgrens bøker.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #6 Skrevet 10. juli 2017 Astrid Lindgrens verden er fantastisk bra! Vi har vært der to ganger og storkost oss, både små og store, men det er smart å ha kjennskap/kunnskap/interesse for Lindgrens forfatterskap. Noe av det beste med ALV er vel roen, tenker jeg, man slipper alt styret, samt at parken tar Lindgrens forfatterskap OG barn på alvor. Anonymkode: 0bf5e...25f
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #7 Skrevet 10. juli 2017 Har vært der tre ganger. Det er en superhyggelig park. Du bør være der når det åpner, og besøket tar hele dagen. Barna bør kjenne til ihvertfall noen av figurene. For de minste er antakelig Pippi og Emil mest spennende. For de eldre anbefales det å kjenne til Ronja Røverdatter og Brødrene Løvehjerte. I tillegg møter man Karlson på taket, Madicken, Rasmus på loffen, etc etc. Anonymkode: bb228...50b
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #8 Skrevet 10. juli 2017 Takk for svar, da blir det tur dit 👍🏻 Anonymkode: a9eff...833
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå