Gå til innhold

Har dere på varmekabler om sommeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor slik at soverom, gang og bad er i 1 etg, rett på bakken. Det er ikke stabilt varmt ute, for å si det slik 😝 Min samboer og jeg blir ikke enige vi, jeg hater kalde hus og gulv, han driver å slår de på. Hva gjør dere? 

Anonymkode: 0de20...36a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varmekablene står alltid på. Men temperaturen blir regulert noe ned på sommeren. 

Skrevet

På badet, ja!! Ellers nei...

Anonymkode: 3be32...6d1

Skrevet

Vi har bare varmekabler på badet, om sommeren står de på rundt 15 grader og vinteren er de på litt over 20 grader. 

Mine foreldre har varmekabler i stuen og i gangen og de slår de av om sommeren ellers blir det så varmt 

Anonymkode: effaa...6b9

Skrevet

Dei går litt av og på alt etter været, men litt må stå på på badet.

Skrevet

Ja. Det er jo termostat, så de slår ikke inn hvis det er varmt. Dessuten har vi nå 10 grader ute.

Anonymkode: 271e3...5d7

Skrevet

Står på badet ja. Har ikke varmekabler andre plasser. 

er varmekablene i en kald gang i kjeller, der ytterklær må tørke, hadde nok varmekablene stått på der også. 

Anonymkode: 1e8f8...312

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi bor slik at soverom, gang og bad er i 1 etg, rett på bakken. Det er ikke stabilt varmt ute, for å si det slik 😝 Min samboer og jeg blir ikke enige vi, jeg hater kalde hus og gulv, han driver å slår de på. Hva gjør dere? 

Anonymkode: 0de20...36a

Hva er problemet da? Er det ikke fint at han slår dem på når du hater kalde gulv? 

Anonymkode: 9b2c6...d5a

Skrevet

Ja, men termostaten er slått ned

Anonymkode: 6c5f0...413

Skrevet

På badet og vaskerom står de på. Ikke i gangen. Fliser uten varmekabler blir fort forferdelig kaldt. Har de alltid litt på, og varierer hvor mye utifra temp ute.

Anonymkode: 69055...87c

Skrevet

Ja, ellers blir gulvet bulkete :o

Anonymkode: c5312...0df

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

På badet og vaskerom står de på. Ikke i gangen. Fliser uten varmekabler blir fort forferdelig kaldt. Har de alltid litt på, og varierer hvor mye utifra temp ute.

Neida. Har fliser på badet her, ingen varmekabler, er ikke kalde :) Men er vel 25+ på badet og.

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Neida. Har fliser på badet her, ingen varmekabler, er ikke kalde :) Men er vel 25+ på badet og.

Skrevet

Vi har varmekabler på badene og de skrur vi aldri av. Står på termostat, da.

Anonymkode: 4f890...cec

Skrevet

Har de kun på på flisegulv (bad og yttergang + vaskerom)

Anonymkode: 56464...33e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...