Anonym bruker Skrevet 9. juli 2017 #1 Skrevet 9. juli 2017 Jeg står i en barnefordelingssak der advokat har bedt meg ta opp samtaler. taleopptaker på iPhone fungerer ikke under telefonsamtaler, og jeg har prøvd åtte apper som overhodet ikke virker. Er det noen som vet om noen? Eller må jeg anskaffe meg android? Anonymkode: a0ce5...c2f
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #3 Skrevet 10. juli 2017 jeg har en app på min tlf å den fungerer godt.Jeg har hørt gjennom mange av telefonsamtalene i ettertid Anonymkode: fc2df...e55
Gjest KenCreek Skrevet 10. juli 2017 #4 Skrevet 10. juli 2017 Er det lovlig da? Å ta opptak av en samtale uten at den andre vet om det?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #5 Skrevet 10. juli 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: jeg har en app på min tlf å den fungerer godt.Jeg har hørt gjennom mange av telefonsamtalene i ettertid Anonymkode: fc2df...e55 Hva heter den? Anonymkode: a4324...8b4
MerraSomGår Skrevet 10. juli 2017 #6 Skrevet 10. juli 2017 Jeg har en som heter "TapeACall". Den fungerer fint. Den virker slik: du ringer opp med appen, deretter ringer du den du skal ta opp, også "fletter" du samtalene. Det er ikke "fletting" det heter men du skjønner det når du skal gjøre det. Jeg gjør det i telefonintervjuer Vet ikke om noen apper som tillater opptak om du blir oppringt.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #7 Skrevet 10. juli 2017 Det er ikke lov å ta opp samtaler man ikke selv er en del av, uten å ta det opp. Å recorde en samtale man selv deltar i, på telefon eller i levende livet, det er lov. En kan ikke filme, recorde, overvåke andre uten å opplyse om det, s lenge man ikke deltar selv. Anonymkode: cf092...686
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2017 #8 Skrevet 10. juli 2017 Call recorder heter den.Jeg har samsung galaxy å den fungerer veldig bra her Anonymkode: fc2df...e55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå