Gå til innhold

Venninnen min har kjærlighetssorg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Besteveninnen min har akkuratt blitt dumpet av kjæresten. Noen tips til hva jeg kan gjøre for henne?

Anonymkode: 2e96a...478

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjokolade, rødvin og få henne ut på byen så hun får seg et rebound-ligg asap. Om det ikke hjelper så gjenta prosedyren. 

Skrevet

Nå er vi alle forskjellige. Men er ikke så lenge siden jeg hadde kjærlighetssorg. Og da var jeg veldig glad for at min bestevenninne hadde tid til meg, vi gikk mye tur, var på cafe, kino osv. For det er utrolig godt å komme seg ut.

For meg, så hadde det å drikke, gå ut på byen og treffe menn, vært så feil det bare kunne blitt.

Anonymkode: 22014...b72

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå er vi alle forskjellige. Men er ikke så lenge siden jeg hadde kjærlighetssorg. Og da var jeg veldig glad for at min bestevenninne hadde tid til meg, vi gikk mye tur, var på cafe, kino osv. For det er utrolig godt å komme seg ut.

For meg, så hadde det å drikke, gå ut på byen og treffe menn, vært så feil det bare kunne blitt.

Anonymkode: 22014...b72

Ening i det, tror ikke en tur på byen er det hun trenger nå

Skrevet

Kom gjerne med flere tips og ideer jeg kan gjøre for henne

Skrevet

Regner med du vet hva som passer henne. Drikking/rebound hadde nok passet meg. Turer og samtaler kan passe noen. Det viktigeste er at du er der for henne, har tid når hun trenger deg, og ikke gi henne opp hvis hun avfeier deg. Jeg kan ha en tendens til å støte personer bort fra meg i perioder jeg trenger de mest...

Anonymkode: 71371...0b2

Skrevet

Takk for svar:)

Skrevet (endret)

Vær der for henne, hør på henne (selv om hun har fortalt det samme fire ganger allerede den siste timen), trøst, gi sjokolade, is og kleenex, gå tur, få i henne mat og drikke og forsikre henne om at han var en dust og at hun kommer til å treffe en som er alt han ikke er. 

Endret av Himmel og hav
Skrevet

Når jeg var i samme situasjon hjalp det st venninne min var der for prat. Ut på byn og et ligg hadde ikke passet meg. 

Anonymkode: 38ea3...f81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...